vraagje

Hallo dames,

Ik ben even zo brutaal om op jullie forum een vraag te stellen...

Zijn er hier dames die dankzij IUI zwanger zijn geworden?
Er is bij ons geen aanwijsbare oorzaak gevonden waardoor het zo lang duurt (1 1/2 jaar) en we komen nu in aanmerking voor IUI...

We zitten nu in tweestrijd of we dit gelijk willen doen , of misschien 1 a 2 keer proberen of het "gewoon" wilt lukken.
Na de kijkoperatie ben je een half jaar vruchtbaarder omdat de vloeistof die gebruikt is de eileiders stimuleert..

Maar het enige knelpunt wat denkbaar is, is de baarmoedermond... en die wordt dan overgeslagen... ojee ik klink echt despared... maar ik ben zo bang dat als ik die keren weeeer ongi word... dat ik dan denk... hadden we maar....

Na dit weekend willen we een beslinging nemen, en ik zou het prettig vinden om iets van mensen te lezen die hetzelfde hebben gedaan.

Alvast bedankt,
en heel veel liefs, Lill.
 
Hallo Lill,
Ik ben zelf zwanger geworden via ICSI, en heb veel gehad aan deze site: http://www.freya.nl/
Hier wordt informatie gegeven over allerlei soorten vruchtbaarhaidsproblemen (ook IUI), en kun je praten met lotgenoten.
Veel succes en sterkte!
 
Hoi hoi, wij hebben 4 iui pogingen gehad, die alle 4 mislukt zijn. We zouden in aanmerking komen voor ivf maar wilden zelf eerst een tijdje rust. Na een maandje rust bleek ik spontaan zwanger. Helaas na 8 weken werd dit een miskraam. 2 Maanden later WEER spontaan zwanger, ben nu 36 weken...
suc6
 
Terug
Bovenaan