vraagje

ik had een vraagje, ik ben nu 33 weken zwanger en mijn kindje ligt met t hoofdje naar onder maar kan ie zich ook weer draaien dat ie weer naar boven of de zijkant zit met t hoofdje? ik hoop t niet want soms voel ik de voetjes onder of lijkt dat maar zo? groetjes!
 
Ik ben nu 35 weken en mijn kleine heeft zich in de afgelopen 3 weken een aantal keer nog om weten te draaien, nu ligt het gelukkig weer met het koppie naar beneden.

Soms liggen baby's ook wel met een handje boven het hoofd en dan kan je wel eens denken een voetje te voelen terwijl daar een handje aan het kriebelen is.

Liefs
Lot
 
Ik ben ook 33 weken en die van mij ligt ook met het hoofd naar beneden. Ik heb inderdaad op de echo gezien dat de armpjes en eleeboogjes in de buurt van het hoofd (laag dus) aan het bewegen waren. Het kan goed zijn dat je dat voelt.

Gr. Marleen
 
Het kindje van mijn schoonzusje bleek vlak voor de uitgerekende datum verkeerd om te liggen en dus kregen ze een bespreking voor een geplande keizersnede. Bespreking gehad, afspraak gepland, en toen bleek de baby zich weer omgekeerd te hebben! Ze kon dus gewoon bevallen... uiteindelijk is het toch wel een keizersnede geworden maar dat kwam omdat de geboorte te lang ging duren, niet door haar ligging.
Ze kunnen dus nog heel wat draaien!
 
Terug
Bovenaan