vraagje!

ik vraag me af hoevaak een miskraam voorkomt en ik lees ook vanalles over dat er met 12 weken een echo gedaan word en dat het vruchtje dan niet groter/ouder is geworden dan 8 weken en dus niet meer leeft.hoevaak komt dat voor.kun je zoiets merken?
 
nee muts. zoiets kun je niet merken. alleen dan als je bloedverlies hebt bijvoorbeeld. je moet je er niet druk om maken. want anders kan je je negen maanden lang druk gaan maken.
 
Nou ja zeg wat een verschrikkelijke reactie hierboven. Hebben we dan helemaal geen respect meer voor elkaar. Er zijn heel veel vrouwen die zich de eerste weken van de zwangerschap druk maken over een miskraam en dat is al vervelend genoeg. Het lijkt mij dan niet nodig om elkaar ook nog eens voor muts uit te maken. En je kan wel tegen een ander zeggen dat ie zich niet druk moet maken maar daar schiet diegene natuurlijk ook niks mee op. Een forum is er om elkaar te helpen en niet om elkaar te gaan lopen afzeiken.
 
helemaal mee eens.wat een domme reactie.ik ben nu 11 weken zwanger en heb volgende week een echo.ik ben ook best onzeker,maar ik denk dat als ik de echo zie al een stuk opgeluchter ben.je moet er gewoon van uitgaan dat alles goed is.je kunt er anders toch niks meer aan veranderen.het gaat ook bijna altijd goed.(90% van de zwangerschappen) nou heel veel succes en probeer er lekker van te genieten!!
 
IK las dat er een op 100 vrouwen een windei d.w.z. zwanger van een leeg vruchtzakje is. ik vind dat best veel hoor, en ik heb het zelf ook meegemaakt.nu ben ik 6 wkn en woensdag een echo ik ben ook best weer bang, en durf ook niet zeker te zeggen dat ik zwanger ben.ik weet nu ook dat een zwangerschapstest niet zegt over wat voor zwangerschap er zit, je lichaam is wel zwanger, maar het kan ook een buitenbaarmoedelijk of een windei zijn dat had ik ook beiden, want het waren er twee.ik hou me dus nu wel even in nu ik dat heb meegemaakt, en wacht eerst de echo af
 
ja dat is ook zo.ik moet ook eerst de echo afwachten.maar als je een jaar bezig bent geweest om zwanger te raken en je leest veel over dit soort dingen dan maakt je dat onzeker!!en dan de hele week misselijk zijn en zoals vandaag voel ik me weer beter.denk ik ook van is dat nu wel een goed teken.je zoekt overal wat achter.ik moet er ook gewoon van genieten en maar zien wat de echo laat zien.maar 9 feb duurt nog zolang
 
Terug
Bovenaan