vraagje

hoi allemaal ik heb ff een vraagje ben pas net zwanger maar het lijkt of ik steeds ongesteld moet worden niet dat ik buik pijn heb of zoiets maar het lijkt net dat het eruit loopt dat gevoel heb ik en als ik dan naar de wc ga is er niks aan de hand kan iemand mij vertellen of dit hoort of niet

alvast bedankt,
groetjes melanie
 
hoi melanie

gefeliciteerd met je zwangerschap.
zolang je geen bloed verliest of krampen hebt is er niets aan de hand.
om dat nu de doorbloeding van je slijmvliezen zijntoegenomen is de vocht productie ook toegenomen. het is zelf zo dat je op een gegeven moment last kunt krijgen van een drupneus. dus ja het is heel normaal en bijna elke zwangere heeft hier in meer of mindere mate last van.
veel succes en geniet van je zwangerschap

groetjes laura

ps: als je er nu niet geruster op bent kan je altijd je verloskundige bellen.
die vinden dit soort vragen helemaal niet vreemd ze hebben liever dat je 10 keer voor niets belt dan een keer niet.
 
die buikpijn komt doordat je baarmoeder aan het groeien is,dus zolang je geen bloedverlies hebt is alles ok.
kan wezen dat het na een tijdje over is en dan zo ineens weer op komt na een maand of zo maar dit is heel normaal.
 
Maak je geen zorgen er is niets aan de hand. Krampen horen er eenmaal bij.
Het is wel zo dat je meer afscheiding hebt en het kan dus zijn dat je dat misschien voelt.
Je darmen zijn ook van streek.
 
Hoi,

Zie bandenpijn op internet of in de zwangerschapsboeken. Volgens mij kan dat het ook zijn en dat komt en gaat gedurende de zwangerschap.
veel succes, gr Tanja
 
Ik ben nu 8 wk en heb daar ook veel last van. bij 5 weken had ik echt een soort van menstutie pijn en nu bij de 8 wk heb ik weer een ongesteld gevoel. heb nu niet echt pijn, maar voel me wel zoals ik me voel als ik ongesteld ben, een heel zeurderig gevoel van binnen. Ik heb nog geen bloed verloren, dus ik maak me niet zo veel zorgen, je lichaam moet er natuurlijk ook aan wennen
 
hoi hoi

ik ben nu ook mijn 6e week begonnen en heb het zelfde gevoel als jij .
ook een menstruatieachtige pijn en alsof ik iedere moment moet plassen .
hoort er allemaal bij maak je geen zorgen
 
Als je echt zeker weet dat je zwanger bent dan is dit waarschijnlijk "bandenpijn" of tewel je baarmoeder die zich oprekt. Pijn hoeft het niet te doen, kan wel, verschilt per persoon.
Veel plezier met je zwangerschap!

Groet, Caro (bijna 33 wk)
 
Terug
Bovenaan