vraagje

hallo iedereen,
ik ben nieuw hier en weet nog maar enkele weken dat ik zwanger ben en
ik ben al in sommige gesprekken gaan piepen dan daar praten sommige vrouwen over
harde buiken maar wat zijn harde buiken?
groetjes lore
xxx
 
haiLore ik weet   het niet   precies   meer maar ik kreeg   een erg     strakke   buik   en had   soms het gevoel dat er   een steen inlag. Het is   volgens   mij een   teken dat je het     iets   rustiger aan moet doen!!!!
Groetjes Freubel
 
Hey hallo

Harde buiken zijn zeg maar oefenweeen die je heel de zwangerschap heb. Het samentrekken van je baarmoeder spieren zeg maar (als ik het goed heb)
In het begin voel je ze nog niet maar later wel, heb je er te veel op een dag moet je dus wat rustiger aan doen.
Dit was het denk ik wel maar als je meer wilt weten staat er bijna op elke site zoals deze wel wat harde buiken zijn en anders via google (of natuurlijk bij je verloskundige of gyno. ff navragen)

Liefs, Jennifer
 
Wanneer of je harde buiken hebt scheelt per persoon, en het is ook nog zo dat je er bij een tweede of volgende zwangerschap veel eerder en meer last van kan hebben.

Je kan ze hebben als je te veel doet en wat is te veel, dat scheelt natuurlijk ook weer per vrouw.
Meestal heb je ze pas in het laatste derde deel van je zwangerschap schat ik zo ongeveer bij de eerste.

Groetjes Mosy
34 wk+ 3
 
Het scheelt inderdaad per persoon, ik ben nu 23 weken zwanger van mijn eerste en ik heb ze al een week of 3a4.
Niet veel meestal in de avond, mijn gyno. heeft gezegt dat het niet kwaad kan dat ik ze al zo vroeg heb (heb er natuurlijk niet veel hoor) maar ik moest wel wat rustiger aan doen, s'middags even een uurtje slapen of gaan liggen ofzo....

Liefs, Jennifer
 
Terug
Bovenaan