vraagje????????

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje over het bewegen van mijn kindje. Ik ben nu 28 weken zwanger en ik voel mijn kindje pas sinds 22 weken echt bewegen. Nu hebben veel mensen het erover dat je je kindje kan voelen draaien, maar ik voel nog steeds alleen zachte plopjes in mijn buik.
Hoe voelt het precies als het kindje zich omdraait? Met 20 weken heb ik een echo gehad en toen bleek dat mijn placenta voor mijn buikwand lag. Kan het daardoor zijn dat ik het nog niet zo goed voel bewegen.  
Hoe voel je trouwens het verschil tussen de hik en schopjes?
Ik maak me hier best een beetje onzeker door, want ik heb toch wel het idee dat ik dat nu allemaal wel zou moeten kunnen voelen.

Groetjes Ellen    
 

Hoi   meis
je hoeft niet onzeker te zijn hoor!
Ik heb daar toevallig ook wel meer over gehoord. Dat als de placenta voor de wand ligt, het de schopjes dempt als het ware. Het is dan ook wel logisch als je er over denkt. Ik denk dat je hetzelfde effect hebt als je een stoot tegen een kussen geeft, de gene die erachter staat voelt minder. Dus niks om je druk over te maken hoor! Het duurt gewoon wat langer bij jou, maar het zal vast wel komen als je baby wat sterker wordt en goeie trappen uit gaat delen haha!

xx Bren
 
hoi hoi


ik ben nu 36 weken zwanger en mijn placenta ligt ook aande voorkant van mijn buikwand en had ook maar weinig gevoel van het kindje
bij ons komt het voelen van het kinde pas echt rond de 30 weken in ieder geval bij mij dan toen kon ik pas echt die harde schopjes en bewegingen voelen
vond het wel erg jammer dat ik het zo laat pas ging voelen maar dat is nu eenmaal de pech van een voorliggende placenta

groetjes en een hele fijne zwangerschap
laura
 
Terug
Bovenaan