vraagje


Hoi Meiden

Ik ben op dit moment 39w1d zwanger en ik ben al sinds een paar dagen helemaal niet lekker.
heb last van duizelingen, hoofdpijn en ontzettend moe, ik kan echt vrijwel niks meer.
Nu weet ik dat moeheid heel normaal is op het eind, maar over die duizelingen maak ik me wel een beetje zorgen..
ben afgelopen vrijdag naar de vk geweest en mijn bloeddruk was verder goed.
Weet iemand of dit erbij hoort of zal het misschien een beginnende griep zijn?
hoop gauw wat te horen van jullie.

liefs sarah
 
lief meisje..

Had je deze klachten ook al toen je bij de vk was vorige week? Zo niet dan zou ik gewoon ff de telefoon pakken en bellen.. zij kan je eventueel even extra conroleren en jou iig gerust stellen.. Je bloeddruk kan ineens veranderen en duuizeligheid en hoofdpijn kunnen ook wijzen op een beginnende zwangerschapsvergiftiging..
Bel maar gewoon meid... liever 10 keer voor niets dan 1 keer te laat...

Wens je alvast een fijne bevalling en een gezond kindje toe..

liefs en sterkte.. Bats

Laat je ff weten of je gebeld hebt?
 
Ja, ook ik zou inderdaad gewoon even de verloskundige bellen. Wie weet is het niks bijzonders en is het wel iets bijzonders heb je er gelukkig wel wat aan gedaan. Voor jezelf lijkt het me gewoon veel beter.
Doe rustig aan en laat even weten of je gebeld hebt.

Groetjes.
 
quote: liefmeisje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-10-2005 15:43:03'));




Hoi Sarah,

Als ik jouw verhaal zo lees zou ik denken aan hoge bloeddruk. Je vertelde dat je bloeddruk goed was. Had je deze klachten vrijdag ook al?
Als ik jou was zou ik de vk ff bellen.

Groetjes Sanne




 
kan het zijn dat je ijzergehalte wat laag is? daar heb ik vrijwel de hele zw.schap last van en daar heb ik ook hoofdpijn en duizelingen van
daar kun je staaltabletten voor krijgen en ze kunnen het zo meten bij de huisarts of bij de vk ik hoop dat er niks ernstigs met je aan de hand is hou moed veel sterkte
groeten alien zwanger van de 4de [aprilforum]
 
Hoi hoi,

Je kan ook gewoon even langs de assistent van je huisarts/verloskundige lopen, die kunnen dan zo even je bloeddruk meten en je hb-gehalte.
Misschien duid het er wel op dat de bevalling in aantocht is, ze zeggen in ieder geval dat je voor je bevalling flink beroerd kan worden.!

Heel veel sterkte met 'wachten' op de dingen die komen gaan.

groetjes kirsten
37w5d
 

Hoi Meiden

Bedankt voor jullie reacties, afgelopen vrijdag had ik deze klachten nog niet.
Nu heb ik gisteren toevallig een afspraak bij de huisarts gemaakt ivm een mogelijke blaasontsteking, dus ik ga vanmiddag maar meteen even vragen of ze mijn bloeddruk willen opmeten.
Mijn HB is al vanaf week 30 best laag, 6.5 maar nog niet zo laag dat ik me zorgen zou moeten maken, het mag ook niet verder zakken, dus de moeheid kan idd daar vanaf komen, ben aan de floradix geweest maar het heeft weinig geholpen.
Ik wacht vanmiddag af en laat het jullie wel weten en anders toch maar de vk bellen!!

Liefs sarah 39w2d zwanger van 1e kindje
 
Terug
Bovenaan