vraagje

hallo, ik ben wendy en ben 22 jaar en ben zwanger van me eerste kindje. ik ben 14 weken en 5 dagen zwanger! ik hoor sommige mensen vertellen dat ze een bolletje in hun buik hebben of het gevoel of er een steentje in hun buik zit rond deze tijd!! ik heb zelf s'ochtends een haast platte buik,en als ik opsta en even loop dan wordt het weer bol.ik heb  al 2 echo's gehad en het hartje gehoord,en het kindje zien bewegen.het deed de handjes vor zijn/haar ogen lief dus!!!! ik heb ook niet zoveel pijn meer in me borsten! is dit normaal of???????? ik heb 31 okt weer controle!!! wie kan me geruststellen???
ik wil jullie graag me echo laten zien maar weet niet hoe het moet! wie wel???

liefs wendy


 
Hallo
Nou dat je borsten niet meer zo gevoelig zijn is heel normaal hoor, want je bent al de 3 maanden voorbij. En ik denk zeker niet dat je je ongerust hoeft te maken, de echo ´s zien er goed uit dus dat zegt al genoeg.
Dus maak je niet druk ( ik snap het wel, had ik ook bij me eerste ) en ga lekker genieten van je zwangerschap.

Veel liefs Nathalie
 

Hoi Wendy

Ik zou me er niet te druk om maken hoor!
Ik had tot de 18e week een platte buik en daarna begon het te groeien, ook de pijn in mijn borsten verdween op het gegeven ogenblik!
Je hoeft je echt geen zorgen te maken, echo`s zien er goed uit toch!

Fijne zwangerschap nog!

Liefs Sarah 40w5d zwanger van 1e kindje
 
Hoi,
Ik moet zeggen dat ik dat berichtje ook heb gelezen over mensen die een bolletje 'sochtends voelen en begon me ook meteen zorgen te maken. Ik ben nu 15 weken en 6 dagen, maar heb 's ochtends ook gewoon een platte buik. Pas als ik opsta kun je iets zien. Ik heb pas 3 november weer een controle, dus ik ben ook heel blij te horen dat het bij jou net zo is.
Birgit
 
Hallo,

Je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor! Ik heb een echo gehad rond week 9 en toen zagen we het hartje kloppen, de verloskundige zei toen: "Als het hartje eenmaal klopt dan gaat het bijna nooit meer mis!''   Het kan natuurlijk altijd nog misgaan, maar bij een geconstateerde hartslag wordt die kans weer veel kleiner.
En over het gevoel van een balletje, ik heb dat ook nooit gehad. Iedereen is weer anders. Je kan je dan ook wel druk blijven maken. Zo kon ik nooit voelen waar de baarmoeder was met de groei en mijn man kon tot 2 weken geleden het hartje van de baby niet op m'n buik horen, terwijl het toch echt wel goed is allemaal.
Geniet lekker van je zwangerschap, je hebt de cruciale maanden achter je gelaten en nu gaat het straks allemaal echt pas beginnen met leuk worden.

groetjes kirsten
39w4d
 
Terug
Bovenaan