vraagje

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal

Ik heb een vraagje...
Sinds oudjaarsdag weet ik dat mijn vriendin zwanger is, ze had die ochtend getest en ja hoor positief:)
Ze is nu 6 weken en 3 dagen zwanger.
Gisteravond heeft ze ontzettende pijn in haar buik gehad met zweten en overgeven erbij, en bij navraag aan de huisarts blijkt dat het voor 50% een miskraam kan zijn.
Ik vind het zo erg!
Ze heeft verder geen bloedverlies en de buikpijn was ook weer weg maar wie herkent dit?
Heeft iemand dit ook gehad en is het toch positief afgelopen?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!!

Liefs!

hallo,

Wat vervelend om te lezen, helaas kan ik niet veel raad geven. Wat je kan doen is de Verloskundige bellen en vragen of ze willen kijken (echo) Ik heb dat ook gehad. Was alleen wat verder (11w2d) helaas bij mij was het mis.

Bel gewoon de VK als je zekerheid wil!!

Sterkte

Liefs Diana
11 weken

hoi
als je een miskraam krijgt ga je niet overgeven en zweten hoor.en buikpijn kan je overal van krijgen.verkeerd eten,moeilijk naar het toilet kunnen door de hormonen(heel bekende zwangerschapskwaal).zolang je vriendin geen bloed verliest is het niet te zeggen of ze een miskraam heeft gehad.toen ik met 6,5 wk een miskraam kreeg heb ik hier niks van gemerkt.het vruchtje stopte gewoon met groeien en hier kwamen we pas achter toen ik met 11 weken een echo kreeg.je kan ook opeens bloed verliezen met buikkrampen en het vruchtje verliezen.maar alleen buikpijn met overgeven lijkt me geen miskraam.je vriendin zal wel erg ongerust geworden zijn door de eigenaardige diagnose van de huisarts en kan denk ik maar het beste een verloskundige bellen voor een afspraak.waarschijnlijk krijgt ze dan wel een echo en dan heeft ze zekerheid.
sterkte.
groetjes kari

Ik zou de vk bellen en het voorleggen. Hopelijk mag ze dan komen voor een echo.

Groetjes bg

Hoi,

Ik zou ook de verloskundige bellen en vragen om een echo. Je zou daar al wat op moeten kunnen zien inmiddels.
Toen ik mijn miskraam kreeg heb ik de verloskundige gebeld die vroeg ook of ik buikpijn had enzo. Dat had ik helemaal niet. Alleen op het specifieke moment heb ik heel even een krampje gevoeld, maar verder eigenlijk niks. Verder kan ik persoonlijk overgeven eerder met iets  anders associeren, verkeerd gegeten ofzo? Maar ja, er is maar een manier om duidelijkheid te krijgen.

Groetjes, Margje

Terug
Bovenaan