Vraagje ???

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ik hoor nog niet op dit forum thuis, maar ik zou jullie graag wat vragen. Hopelijk vinden jullie dit goed.

Ik heb een regelmatige cyclus, 28 dagen. Deze ronde ben ik nog steeds niet ongi en heb inmiddels al een paar keer getest met clearblue, maar de test blijft negatief... Mijn nod was 4 februari, dus we zijn een week verder.

Heeft iemand hier ervaring mee? Er spookt mij van alles door mijn hoofd en was aldoor nog vrij rustig, maar inmiddels ben ik onrustig...

Wie herkent dit?                        Liefs Lientje

Ps Ik hoop natuurlijk dat ik binnenkort een positieve test in handen heb, zodat ik me legaal, hihi, op dit forum kan vertonen!!!

Hee Lientje,

Ik had altijd een onwijs regelmatige cyclus maar heel soms was ik overtijd. Gebeurd gewoon. Ik had dit met name na een vliegreis of een onregelmatige periode qua werk en slapen.
Negatief is helaas negatief maar veel succes met de volgende ronde!
gr.Ing

Ik ken het, ik was ook al een tijdje over tijd en de test was negatief. Uiteindelijk bleek ik toch zwanger te zijn. Bij jou kan het door de stress komen (ben ik nou zwanger of niet) dat je menstruatie uitblijft, of je bent natuurlijk zwanger. Helaas kun je alleen maar afwachten, hoe moeilijk dat ook is.

Sterkte! Groetjes, Marisa

Meiden bedankt voor jullie reactie! Was gewoon benieuwd of meiden dit herkenden. Er zijn overigens nog steeds geen duiveltjes te bekennen.

Liefs Lientje

Hoi meiden,

De huisarts zegt het nog alle kanten op kan. Er zijn vrouwen die een maand na hun nod pas een positieve test in handen hebben. Dus wij blijven braaf wachten...

Liefs Lientje

Hoi meiden,

Is er niemand die mijn verhaal herkent??? Ik zit nog steeds op het wachtbank. Ik mag nog niet naar de 8ste ronde, want de rode duivels zijn nog niet gearriveerd, alleen maar af en toe een drupje bruin iets... Maar vanmorgen een test van predictor...en natuurlijk negatief!!!  

Dus we blijven maar weer braaf wachten. Iedereen een hele fijne valentijn!!!

Liefs Lientje (nod 4 februari)

Hoi meiden,

Allemaal een hele fijne zwangerschap en gezonde kindertjes toegewenst!!!

Ik blijf hier nu weer ver uit de buurt, want ik ben net toch eindelijk ongi geworden. Op naar ronde 8.

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan