Vraagje!

A

Anoniem

Guest
Nou het forum doet een beetje vreemd typ dit voor de vierde keer, hoop dat het nu lukt.
Mijn verhaal kennen jullie inmiddels wel denk ik.
Nu heb ik nog een vraagje over mijn kwaaltjes, ik heb nog steeds het gevoel dat ik zw ben, en voel me de hele week al een beetje anders dan anders, pijn in mijn borsten, onderrug, en onderbuik, in mijn buik en links en rechts in mijn zij krijg ik steeds steekjes een soort ongi gevoel maar dan iets anders, soms denk ik dat ik het dan word.
Nu nog 1 dag voor mijn nod( hoop het natuurlijk op een posi test ) maar heb een vraag als die test posi is, wat zijn dan die steekjes en gezeur in mij zij en onderbuik? en hoelang blijft dat?

Verder vind ik het nog steeds spannend, wel of geen rd morgen?
Heb ook nog die gekke smaak in mijn mond,
Liefs van een ongeduldige kyrabella

Hoi Kyrabella,

ik had al op het andere deel van het forum een berichtje voor je achter gelaten!
zullen we weer even daarnaartoe  verhuizen?? ik las al eerder dat jij een vervelende smaak in je mond hebt, nu ben ik reuze benieuwd wat je precies bedoeld?? ik heb dit namelijk ook sinds gisteren....

kan je me even opzoeken op het 'zwanger worden' forum gedeelte... mijn toppic luid.. "voor Kyrabella, vervolg rare smaak in mond' (zoiets in iedergeval!)

hoop snel je ervaring te horen! in natuurlijk wanneer je mag testen, dit duurt voor mij nog even (NOD 10 maart!)

groetjes Snoopy

hoi

Die vieze smaak die jij hebt die heb ik ook gehad,en tot nu toe weet ik eigenlijk niet wat het is geweest. Dus ik ben reuze benieuwd om van anderen te horen wat het eventueel \kan zijn.

groetjes han

Heb het nog steeds en ga er toch mee naar de ha, want de rode duivels zijn geariveerd:( ben erg verdrietig, want ik dacht echt dat het zo was.
zal je topic even lezen.
Liefs Kyrabella

Terug
Bovenaan