vraagje

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik moest 2 febr ongi worden en dat   is niet gebeurd, dus een test gedaan en deze was positief! Zou nu volgens mij 7 weken zwanger moeten zijn, maar pas nu mijn broeken al niet, Ik eet niet superveel (snoep) ofzo dus daarvan kan ik niet aankomen. We was het de vorige keer dat ik ongi was (januari) heel kort, 2 dagen ofzo terwijl het de keren ervoor 6 dagen duurde. Kan het zo zijn dat ik al 4 weken verder ben dan ik denk? Ga 19 maart pas naar de vk.

Hanna

Hey Hannie,

In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik zou er niet echt vanuit gaan dat je al 4 weken verder bent
Of had je al eerder aanwijzingen voor een eventuele zwangerschap?
Er zit zowiezo niets anders op tot het wachten tot je eerste echo ?!

Groetjes
Jolanda
22 weken en 5 dagen

Nee ik had geen tekeken. pas na de test kreeg ik last van gevoelige borsten en misselijkheid enzo. Nog maar even geduld hebben dus.

Hanna

Hoi Hanna,

Er gebeurd zoveel met je lichaam als je zwanger bent. Misschien hou je gewoon wat vocht was waardoor je kleren niet meer zo goed passen... En het verschilt ook per vrouw hoor. Ik moest bijvoorbeeld al met 12 weken zwangerschapskleding kopen, omdat ik mijn broeken echt niet meer aan kon.

Het zou natuurlijk kunnen dat je verder bent, ik heb het zelf ook meegemaakt. Ik verloor af en toe wat bloed en op een gegeven moment 5 dagen achter elkaar. Ik dacht toen dat ik ongesteld was, maar dat bleek achteraf niet zo te zijn. Het zou dus kunnen. Daar komen ze dan met de termijnecho wel achter. Ik zou in ieder geval de kortste termijn in je gedachten houden, dan valt het ook niet tegen.

Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er van!
Groetjes, Marisa

quote: Han1984 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-02-2007 15:47:50'));

Hallo,

Ik heb een vraag. Ik moest 2 febr ongi worden en dat   is niet gebeurd, dus een test gedaan en deze was positief! Zou nu volgens mij 7 weken zwanger moeten zijn, maar pas nu mijn broeken al niet, Ik eet niet superveel (snoep) ofzo dus daarvan kan ik niet aankomen. We was het de vorige keer dat ik ongi was (januari) heel kort, 2 dagen ofzo terwijl het de keren ervoor 6 dagen duurde. Kan het zo zijn dat ik al 4 weken verder ben dan ik denk? Ga 19 maart pas naar de vk.

Hanna hoi ikwilde even reageren op je vraag. ik zou gewoon eerst de naar de vk gaan voor je je gaat vast houden dat je mischien al verder ben. ik had dat ook en dat valt het alleen maar harder tegen dat je nu 7 weken bent. ipv 4 weken verder. dus ik zou eerst de echo afwachten.   groetjes adrie bijna 3 maanden zwanger

Terug
Bovenaan