vraagje

hoi

ik heb een vraagje is er hier toevallig ook een verloskundige die zwanger is of gewoon meekijkt?heb volgende week zondag een etentje en nu gaan ze ook van te voren karten en lasergamen,ik ben dan 7 weken en 3 dagen zwanger en nu was mijn vraag zou ik dan kunnen of mogen karten?omdat de prijs inclusief is weet ik dus niet of   mee zal gaan of niet.is er iemand die hier antwoord op heeft? gr wendy 5 wk 5 dagen zwanger.

Hoi Wendy,

ik ben geen verloskundige maar ik zou het niet doen dat karten. Ik vind het zelf ook erg leuk en heb het erg gemist tijdens mijn twee zwangerschappen, maar liever het zekere voor het onzekere nemen. Ik was zes weken zwanger van de eerste toen we gingen karten en ik heb voor de zekerheid de eigenaar van de kartbaan gevraagd, die het als man zijnde niet wist maar vond dat ik beter geen risico kon lopen. Je hebt toch vrij grote kans dat je een keertje te hard door de bocht gaat en tegen de zijkant knalt, of dat iemand anders de controle over z'n kart verliest en tegen jou aanbotst. Je kunt altijd gewoon gaan kijken en aanmoedigen!

groetjes Danielle
mama van twee meiden

Hoi,
Ik begrijp het als je het liever niet doet, maar in principe kun je gewoon gaan karten.
Die kleine zit zo veilig in je buik, daar kan echt niets mee gebeuren. Ook niet als je
tegen een ander of de zijkant botst. Eruit vallen is onmogelijk bij zo'n ding dus ik zou
gewoon lekker gaan. Als je nou in de laatste maanden zat dan zou ik het ook niet doen.
Maar nu kan het nog lekker hoor. Als je gaat wens ik je heel veel plezier!
Liefs Melanie 32.2 wk zwanger van nr 2 en trotse mama van Quinten (2.5jr)

Hallo!
Ik ben bang dat ik je pret nog meer ga bederven, want je mag nl ook niet lasergamen als je zwanger bent. Toen ik zwanger was heb ik er navraag naar gedaan en het heeft te maken met die laser-stralen. Wat betreft het karten; ik zou dat ook niet doen. Het gaat er best  hard aan toe!
Succes met je keuzes!
Groetjes van Bloem

hoi

bedankt voor de reacties,anders ga ik alleen mee met het eten want er waren er meer die alleen mee aten,dacht dat het al niet zo slim was om te karten .maar maakt niet uit het is alleen maar goedkoper voor me nu haha.

Terug
Bovenaan