vraagje

A

Anoniem

Guest
Hi,

ik heb een vraag. ik ben net zwanger, nu 4,5 week. Eerst was ik gewoon lekker misselijk maar vanmiddag kreeg ik ineens een vaag gevoel in mijn onderbuik.De hele tijd rommelt het, het  lijkt wel of er lucht in mijn buik zit, maar anders kan ik het niet omschrijven. Heeft iemand dit ook gehad? Pijn doet het niet.
Ik maak me namelijk een beetje zorgen want de vriendin van mijn broer is ook zwanger en gister bij de echo kwamen ze erachter dat ze een miskraam krijgt.
Er zat niks in het vruchtzakje, mijn verstand zegt wel dat elke zwangeschap anders is maar toch maak ik me wel zorgen

Hi,

Het is heel normaal dat je zo onzeker bent hoor...en al die rare fratsen in je buik horen er allemaal bij!

Ik ben nu zelf mn 12e week ingegaan en nog elke dag voel ik rare dingen...

Probeer er   maar lekker van te genieten, want je kan het niet meer overdoen!!

hoi

waarschinlijk zijn het je darmen die zo rommelen heb ik ook veel last van gehad hoort erbij omdat je lichaam zich nu helemaal aan het aanpssen is.gr wendy 10 wk zwanger tweede

Hoi, gefeliciteerd!!
Het is heel normaal hoor dat je buik zo onrustig is. Ook menstruatie achtige pijn is heel normaal. Allemaal een teken dat er veel gebeurt daarbinnen.
Geniet ervan!
grts, daantje

dank jullie wel voor jullie reacties, het lucht me wel op!
Het is mijn eerste zwangerschap en weet niet zo goed wat ik allemaal kan verwachten maar de dingen die jullie beschrijven zijn wel herkenbaar, gelukkig weet ik nu dat het bij de zwangerschap hoort en niet bij een miskraam.

thanks!!

Terug
Bovenaan