vraagje

A

Anoniem

Guest
Weet iemand vanaf hoe zo'n periode van zwangerschap je met bepaalde atracties rekening moet houden als je naar een pretpark gaat?

Hallo,

Geen idee, maar ik zou zelf niet  in een atractie gaan waarbij er veel druk wordt uitgeoefend op de buik. Verder moet je de dingen doen waar je je goed bij voelt.
De een kan meer dan de ander.

Groet jmak

Hai,

In pretparken staan bij de attracties bordjes met een afbeelding van zwangere vrouwen erop met een rood kruis erdoor... Een kindertreintje ofzo mag natuurlijk wel maar alles wat iets harder gaat en met veel druk en schokken dat mag dus niet. Persoonlijk zou ik er helemaal niet in gaan en zuinig zijn op wat je in je buik hebt. Dan ga je na je zwangerschap maar een keertje goed los toch??

gr.Ing

Hoi.
Ik heb ooit eens gelezen dat het niet het feit is dat je zwanger bent dat je nergens meer in mag, omdat je kindje harstikke goed beschermd zit daarbinnen, maar meer dat de beugels niet meer aangetrokken kunnen worden zeg maar... Het schijnt dus niet slecht voor je kindje te zijn MAAR ikzelf zou ook nooit in gevaarlijke dingen gaan!!!!
Ze kunnen best zeggen dat het niet gevaarlijk is, maar het lijkt me toch niet echt goed... Gewoon wat rustige atracties zal geen kwaad kunnen, maar de gekke dingen kun je beter ff laten wachten..
Gr. Anne-Marie

yepz dat is zo!! je mag overal in zolang de beugel nog goed dicht kan. Maar ik zou er al niet in gaan omdat ik dan nog misselijke word dan dat ik al ben haha...

gr angela

18 wkn-6 dgn

Terug
Bovenaan