vraagje

A

Anoniem

Guest
hoi
ik heb een vraagje ik slik nu al 2 jaar geen pil meer omdat ik slecht tegen de pil kan in die twee jaar maakte het mij niet uit om zwanger te worden maar toch kwam mij vriend niet in me klaar nu sinds een paar maanden wil ik echt zwanger worden en komt hij wel in me klaar maar nog steeds niks is dit niet raar
groetjes daphne

Hey, bij de 1 heeft het wat langer nodig als bij de ander. En je hebt ook niet de hele maand door een eisprong dus je moet net op dat moment "raak schieten". Dus je moet niet alle hoop opgeven. Hopelijk komt het vanzelf goed!

gemiddels wordt een vrouw binnen een jaar of anderhalf jaar zwanger. Geduld is inderdaad een schone zaak.
Bij sommige vrouwen duurt het langer. Na een jaar proberen is het goed om eens met de huisarts te praten. Wij hebben er 6 jaar over gedaan om zwanger te mogen worden. Ik wil je niet bang maken maar het is niet altijd even gewoon of gemakkelijk  om na een paar keer proberen al zwanger te zijn/ te raken.
Ik hoop dat dit bij jou niet het geval is en dat er ook voor jullie een prachtige periode gaat aanbreken!!!!!!!!

veel liefs
Sjan

Terug
Bovenaan