Vraagje!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,!!

Morgen ben ik na drie miskramen 12 weken zwanger. Met 11 weken en twee dagen heb ik een super echo gehad, was goed gegroeid en hartje klopte ook. De gyneacoloog was tevreden en dat zegt hij neit vaak haha! Maar nou wordt ik door jullie verhalen een beetje onzeker omdat iedereen het kleintje al druk zag bewegen...........??Die van ons lag nog lekker stil........de gyn was tevreden dus het zal wel goed zijn maar het spookt toch een beetje door mijn hoofd?! Is het bij iedereen verschillend? Hoop dat jullie me uit de onzeker heid kunnen helpen..
Ga vandaag voor het eerst de verloskundige bellen...een hele mijlpaal alweer!
Allemaal een fijne zwangerschap.
Liefs Sarah
11 weken en 6 dagen

Hallo Sarah83,

Maak je niet druk. Bij ons lag de kleine ook heel stil bij de eerste echo's, alleen het armpje bewoog een klein beetje. Verder helemaal niets.  Ik heb ook voor deze zwangerschap een mk gehad en nu gaat alles heel erg goed!  En vergeet niet, zo'n echo is ook maar een momentopname. Het kleintje kan net op dat moment slapen. Het is belangrijk dat het hartje klopt. De rest komt vanzelf wel.
En wat fijn dat je al bijna je 12 weken vol hebt. Voor mijn gevoel werd het toen pas leuk, want het is toch wel spannend. Vind je niet?! Heb er nu maar gewoon vertrouwen in. De gyneacoloog zegt niet voor niets dat hij tevreden is.
Geniet er nu maar van.

Groetjes Mineko

Bij mijn eertse echo lag rik helemaal stil. Die bewoog helemaal niet!!!

Nou en heb sinds 4 juli dit jaar een super gezonde knul!!

Geniet er maar van!

X Saskia
mv Rik 19 wk

Hallo Sarah

Bij mijn eerste zwangerschap lag ons knulletje ook lekker te slapen want de echoscopist zei dat ik maar ff moest gaan hoesten en ja hoor daar kwam ons meneertje in beweging! Dus het zegt niks. Als de gyn. tevreden is ga ik ervan uit dat het goed is want als het niet goed zeggen ze dat gewoon. Dus als ik jou was zou ik er maar lekker van proberen te genieten want het blijft natuurlijk spannend. Ik ben nu zwanger van onze 3e en ook ik heb mijn angsten hoor ik denk dat dat normaal is.

Groetjes Frida

Terug
Bovenaan