vraagje???

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Ik heb een dochtertje van 1 jaar en na haar geboorte heb ik bewust gekozen voor flesvoeding.
Ik ben nu bijna 19 weken zwanger van nummer 2 en ben nu enorm aan het twijfelen of ik   toch niet zou gaan proberen om borstvoeding te gaan geven.
Vinden jullie het raar dat ik bij de 1e bewust gekozen heb voor flesvoeding en nu misschien wel borstvoeding wil gaan geven.

Groetjes Kimm

Hoi Kimm,

Ik persoonlijk vind het niet raar dat je bij je eerste kindje gekozen hebt voor flesvoeding en nu twijfelt over borstvoeding. Eigenlijk moet je voor datgene kiezen waar je jezelf het beste bij voelt (en als dat deze keer borstvoeding is: prima toch?) Probeer je vooral niet te laten beinvloeden door mensen uit je omgeving die juist vinden dat borstvoeding "moet" of dat flesvoeding "moet". Niets moet (nou ja, de kleine moet wel eten natuurlijk haha), maar alleen op de manier waar je jezelf goed bij voelt!! Natuurlijk is het wel zo dat als de baby er is en de bv niet "bevalt" je kan  overstappen naar de fles en omgekeerd minder gemakkelijk of zelfs niet meer.... maar echt: het belangrijkste is jouw gevoel en dat is heeeel belangrijk! (want JIJ bent degene die de borstvoeding zal moeten geven). Zelf heb ik bij de eerste borstvoeding gegeven en ben nu (net) in verwachting van de tweede en ik twijfel juist of ik nu beter flesvoeding kan gaan geven. maar ik heb nog even de tijd...

Heel veel succes met jouw keuze!!

Groetjes,
Mamamoi

Terug
Bovenaan