Vraagje??

A

Anoniem

Guest
Hej Hej,

ik heb even een vraagje en hoop dat iemand er antwoord op weet..
ik ben nu zwanger van mijn eerste kindje en ben nu 25 wk..
nu heb ik sinds vanavond erge pijn onder in mijn buik..
is dit erg hebben meer vrouwen hier last van..
ben namelijk al snel in de zenuwen als het om mijn kleintje gaat..
toen was ik aan het surfen op internet en zag dit forum.,
hoop dat iemand mij gerust kan stellen

groetjes ro

Hoi Ro,
Het zou bandenpijn kunnen zijn, dat is erg pijnlijk. Zit bij mij meestal onderin mijn buik aan de zijkanten. Soms heb ik ook een beetje buikpijn dat het mijn darmen zijn.
Maar als je het niet vertrouwd dan zou ik gewoon de verloskundige bellen!
Succes.
Irene (28+5)

hoi, ik heb ook sinds eergisteren flink last van m'n onderbuik. het is gevoelig met aanraken en met het bewegen van de baby. ik heb de verloskundige gebeld en zij denkt aan een blaasontsteking. morgen dus meteen naar de dokter om urine te laten checken. zou ook even je vk bellen, urine checken kan nooit kwaad.
maar 't kan idd ook bandenpijn zijn.
wat ik wel wil zeggen, je vk bellen is beter dan op internet zoeken want daar lees je zoveel enge dingen. ik heb dat ook gedaan (tegen beter weten in) en heb vannacht uren wakker gelegen van de zorgen.
groetjes sabine

Goedemorgen,,

bedankt voor de reactie's ben nu wel wat gerustgesteld..
maar bel morgen zeker even mijn vk..

groetjes..

Hoi hoi..

hier weer even een berichtje van mij..
bleef steeds van die krampen houden en het zat me toch niet lekker dus ik toch maar even langs de dokter geweest.. ja hoor een blaasontsteking.. nou meteen aan de antibiotica en na een week terug komen..
na een paar dagen voelde ik de kleine niet meer bewegen dus ik meteen in de stress mijn Vk gebeld en die was er met 5 min.. wel het hartje gehoord maar voor de zekerheid toch maar even naar het ziekenhuis om een ctg scan te maken.. nou na daar een uur aan gelegen te hebben dachten ze aan het hartje iets te zien wat niet helemaal goed was.. een klein dipje waar het hartje heel laag klopte..
en ja hoor ik moest blijven.. ben op dat moment nog nooit zo bang geweest of alles wel goed zou gaan of goed zou komen..
gelukkig was de volgende dag het hartfilmpje wel goed en denken ze dat het mijn hartslag geweest is die zo laag was..
helemaal nagekeken en een echo en ons meisje is super gezond alles was goed en zat op het gemiddelde..
pfff ik kan weer slapen...

groetjes Ro vandaag 28 wk Zwanger

Gelukkig dat alles goed is....
Erg he, zorgen maken... Nu al...
Ik ben nu zwanger van de derde (jochie) binnen 4 jaar. Begin gelukkig m'n (zwangere) lichaam goed te (her)kennen. Van de week hele erge pijn in de buik/zijkant en ik wist dat t m'n darmen waren, beebje beweegt veel, ben dan ook snel gerustgesteld. Ik zat op m'n werk (receptioniste) en kon me nauwelijks bewegen, zelfs bij diep ademhalen deed t pijn! De hotelgasten dachten dat ik minstens weeen had... Beweging en veel kamillethee en ik kon m'n lucht kwijt en de pijn ging over! Ik mag m'n gynacoloog (gelukkig) dag en nacht bellen over elk onzekerheidje. Bij de 2de had ik complicaties vanaf week 20. We zijn 3x s nachts naar de kliniek gekomen. Voor de geboorte heb ik er 2x een paar dagen gelegen. Gelukkig is alles goedgekomen!
Ik wens je een zo zorgenloze zwangerschap as possible!
Groetjes Priscillla

Terug
Bovenaan