Vraagje...

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
Ik ben nieuw hier dus zal me eerst even voorstellen. Ik heet lisa en ben 26 jaar..
Mijn vraag... door omstandig heden ben ik een maand geleden weer begonnen met de pil (daarvoor heb ik hem een jaar niet geslikt en werd ik netjes om de 4 weken ongesteld).
Nu ben ik dus weer begonnen op de eerste dag van mijn ongi, zoals in de gebruiksaanwijzing stond, ik ben ook in de stopweek vorige week een beetje bloed verloren.. hooguit 2 tampons(sorry voor het vieze praatje).
Maar nu komt het.... als ik de pil niet weer was gaan slikken had ik afgelopen zondag ongesteld moeten worden.. dan zou ik nu dus 3 dagen over tijd geweest zijn. ik heb daar verder helemaal niet bij nagedacht omdat ik vorige week door de stopweek bloed ben verloren maar nu ben ik sinds gister met vlagen misselijk en heb pijnlijke bosrten.
Zou dit door de pil komen of zou ik zwanger kunnen zijn?
Sorry voor het lange verhaal maar ik hoop dat jullie een idee hebben.

Liefs Lisa

heey

Ik denk dat je voor de zekerheid gewoon een test moet doen... ben je gelijk van je onzekerheid af....

grtn

hoi,
ik zou gewoon zsm een test doen, dan hoef je niet meer in onzekerheid te zitten. De meeste testen kun je al doen een paar dagen voor je over tijd bent.
Je kunt hele goedkope bestellen bij oa www.l10.nl (el 10 ) en die heb je soms al de volgende dag in huis,
Verder kan het natuurlijk heel goed zijn dat je je een beetje raar voelt vanwege het net starten met de pil, dat zijn immers ook hormonen.
Elke

Hey Meiden,
Bedankt voor jullie reacties... Ik heb vanochtend een test gedaan maar deze was negatief... Ik wordt gek van die onzekerheid..
Ben nog steeds met vlagen misselijk en erg moe..
Miss komt het toch wel door de pil, weet eigenlijk niet of ik dat vroeger ook had toen ik hem slikte..
Liefs Lisa

Hallo meiden,

Ik ben 24 jaar en ben net een maand of twee bezig om zwanger te raken.
Maandag is mijn ongi dag. Ik ben al een week misselijk. De ene keer wat minder of helemaal niet en de andere keer heel erg. en moe
Nu heb ik vanmiddag een test gedaan, en wat denk je twee strepen.
Het is wel heel vroeg want dan betekend het dat ik nu nog maar 4 weken zwanger ben kan dat?

groetjes

Terug
Bovenaan