vraagje,

hoi hoi..

hoe jij dat verteld is dat gewoon voorbereiding op je moedermelk. En als je de broodje aap verhalen wilt geloven krijg je een jongen... Ze zeggen dat dit gebeurt als je een jongen krijgt.

Ik krijg een meid, maar heb alleen wat witterig/gelig korreltjes op me tepels.

Als je er veel last van hebt, en dan bedoel ik dat je kleren er nat van worden gebruik dan een inlegkruisje. Knip deze door 2 en leg deze in je bh. Is stukken goedkoper dan zoogkompressen :)

Vertrouw je het niet altijd je VK bellen daar zijn ze voor!!

sabrina
36 weken en 4 dagen

Hoi,

Nou dat is zeker een broodje aap verhaal, hahaha.
Ik ben voor de 2de keer zwanger van een jongen en zo als mijn voorganger verteld heb ik het niet gehad hoor.
Ik heb wel wittige afscheiding op mijn tepels gehad in de 3e en 4e maand, maar het is nu weer weg.
Zou als ik jou was je niet te veel zorgen maken hoor, hoort gewoon bij je hormoonhuishouding. Je hele lichaam staat in dienst van de baby en daar moet je maar even mee doen en ja er gebeuren veel rare dingen, hahahaha

Evelien mv Dylan en 31+2 zw

Hoi Rebecca,

Maak je geen zorgen, dat is normaal. Bij de ene vrouw is het sneller dan bij de ander en bij sommige vrouwen gebeurd het helemaal niet voor de bevalling.

Als je er erg veel last van krijgt kun je zoogcompressen gaan dragen (soort inlegkruisjes voor je borsten).

Groetjes, Marisa

quote: Marisa7 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-04-2009 13:58:44'));

Hoi Rebecca,

Maak je geen zorgen, dat is normaal. Bij de ene vrouw is het sneller dan bij de ander en bij sommige vrouwen gebeurd het helemaal niet voor de bevalling.

Als je er erg veel last van krijgt kun je zoogcompressen gaan dragen (soort inlegkruisjes voor je borsten).

Groetjes, Marisa

inlegkruisjes zijn goedkoper :)

Terug
Bovenaan