vraagje?

Hoi allemaal
Dat gevoel wat ik vertelde als of het er uitgedrukt word (dat drukkende gevoel op me buik dat is nog steeds ,moet vanavond naar de vk mij beniewe.gisteravond dacht ik dat het begon de weeén maar het zop drukkend maar geen pijn en die kleine was druk .ik ben helemaal beurs van binnen.
Hihi
vraagje ? kan het zo zijn dat je het niet door heb dat je vliezen gebroken zijn?heeft iemand daar weleens vangehoord.

gr jose

Hoi Jose,
dat heb ik nog nooit gehoord nee, je verliest dan altijd vocht. Of ineens een hele plens of kleine beetjes en dat blijf je dan ook verliezen. Als je al zo ver bent dan denk je bij elk pijntje of tekentje dat het begonnen is, maar geloof me, als het begonnen is, dan merk je dat echt wel, want ontsluitingsweeen zijn pijnlijk. Je bent waarschijnlijk al wat voorwerk aan het doen, en je baby drukt nu ook in je bekken, dat zal je waarschijnlijk voelen. Maar als het zover is, geloof me, je merkt het meteen. Heel veel succes.

Hoi Jose,

Bij de bevalling van de eerste heb ik inderdaad niet in de gaten gehad dat mijn vliezen gebroken waren. Het is dat de vk dat zei toen ze langs kwam. Als het begint heb je dat echt direct in de gaten. Succes met je bevalling en veel geluk met de kleine straks! Groetjes Nancy

Terug
Bovenaan