Ik hoop dat iemand mijn vraag een beetje kan beantwoorden..
Ik ben overigens 6 juli uitgerekend.
Afgelopen maandag naar de vk geweest, en die vroeg of ik nog veel leven had.
Ik vertelde dat het wel 20x minder was dan normaal, ze vroeg of ik me zorgen maakte, nee dus omdat ik regelmatig voelde dat de babij de hik heeft...
Maar toen ze me ging onderzoeken, zei ze dat als ze goed aan mijn buik zou voelen de babij wel zou reageren.
Ik schrok omdat naar meerdere malen, dat ze voelde er geen reaktie van de babij kwam.
Normaal reageerde de babij altijd meteen, ik zag dat zij ook schrok.. ze ging meteen het hartje luisteren, en dat klonk goed... echt een opluchting...
Toch wilde ze dat ik een ctg liet maken in het ziekenhuis..
Al met al was gelukkig alles goed, volgens de echo was ik 25 juni uitgerekend, in totaal heb ik zelf 3 keer een pretecho laten maken en die gaf altijd 2 weken verder aan.... vreemd...
Maar afgelopen dindag begon ik te tobben met harde buiken, echt naar..
Ook moet ik steeds poepen, daar word je ook moe van..pfff..
En misselijk... echt vreemd ??
Ik heb echt het gevoel, dat het niet door wil zetten, geen idee of ik de vk zal bellen ???
Maar pijn onderin mijn rug, continu harde buiken.. veel poepen, misselijk...
Ik hoop dat iemand mij een beetje kan vertellen wat ik moet doen... misschien gewoon maar afwachten ???
Ik vind het alleen een eng idéé, dat het niet door wil zetten.... ??
Groetjes van mij.. en ik hoop op een reaktie van iemand.....
PS ; help..................
Ik ben overigens 6 juli uitgerekend.
Afgelopen maandag naar de vk geweest, en die vroeg of ik nog veel leven had.
Ik vertelde dat het wel 20x minder was dan normaal, ze vroeg of ik me zorgen maakte, nee dus omdat ik regelmatig voelde dat de babij de hik heeft...
Maar toen ze me ging onderzoeken, zei ze dat als ze goed aan mijn buik zou voelen de babij wel zou reageren.
Ik schrok omdat naar meerdere malen, dat ze voelde er geen reaktie van de babij kwam.
Normaal reageerde de babij altijd meteen, ik zag dat zij ook schrok.. ze ging meteen het hartje luisteren, en dat klonk goed... echt een opluchting...
Toch wilde ze dat ik een ctg liet maken in het ziekenhuis..
Al met al was gelukkig alles goed, volgens de echo was ik 25 juni uitgerekend, in totaal heb ik zelf 3 keer een pretecho laten maken en die gaf altijd 2 weken verder aan.... vreemd...
Maar afgelopen dindag begon ik te tobben met harde buiken, echt naar..
Ook moet ik steeds poepen, daar word je ook moe van..pfff..
En misselijk... echt vreemd ??
Ik heb echt het gevoel, dat het niet door wil zetten, geen idee of ik de vk zal bellen ???
Maar pijn onderin mijn rug, continu harde buiken.. veel poepen, misselijk...
Ik hoop dat iemand mij een beetje kan vertellen wat ik moet doen... misschien gewoon maar afwachten ???
Ik vind het alleen een eng idéé, dat het niet door wil zetten.... ??
Groetjes van mij.. en ik hoop op een reaktie van iemand.....
PS ; help..................