vraagje

hoi meiden!!
even een vraagje ?
zijn er hier meer, bij wie de man helemaal onvruchtbaar is?
ik heb het gevoel dat wij de enigste zijn namelijk
en zo ja, wat zijn dan de volgende stappen daarna?
sorry hoor, maar ik wil gewoon even mijn verhaal kwijt en vragen die bij me in het hoofd rond malen
ik wordt er gek van.
pffffff
ik vind het zo raar dat er echt geen 1 levend zaadje is namelijk
misschien vestig ik mijn hoop wat te veel op verhalen van anderen
je moet naar je eigen situatie blijven kijken en realistisch blijven
maar tsjonge jonge ik wist niet dat dat zo moeilijk zou zijn....
ik ben benieuwd naar de uitslag dinsdag van mijn man zijn bloedonderzoek
zucht......... ik ben wel nerveus hoor ..nu al
iedereen sterkte met alles!!
veel liefs van sandra

Hoi Sandra,

Mijn situatie is niet vergelijkbaar met die van jou, maar wil toch een reactie plaatsen! Ik kan mij zo voorstellen dat je hier ontzettend onzeker van word! Ik hoop zo voor jullie dat de uitslag van het bloedonderzoek wat meer zekerheid brengt! Ik ga voor jullie duimen!

Sterkte, liefs moi xxxx

als er echt geen zaadje te bekennen is, dan kan je kid overwegen of ivf-d, dus met donor.
asl je denkt niet van hem, dan ook niet van mij, dan is adoptie een overweging.
sterkte met alles, groeten, anna

Sandra, ik kan je helaas geen antwoord geven omdat mijn man wel enkele levende zaadjes heeft en nu dus geopereerd word ivm die spatader. Maar ik kan me goed voorstellen dat je zorgen maakt, hoe dan verder........? Ik denk zoals je zelf al een aantal dagen geleden zei een stap tegelijk, maar om niet je kop in het zand te steken, houd alvast wat rekening met het feit dat je niet zwanger kunt worden van je eigen man. Maar wacht eerst die bloed test af en wat ze vertelde over nijmegen zaadjes in de bijballen heb ik ook over gehoord, dus wie weet kan dat nog een lichtpuntje zijn voor jullie. Meid moed houden hoor, enne heel veel succes dinsdag laat effe weten hoe het afloopt.

Liefs Molly.

Terug
Bovenaan