vraagje

Even een vraagje voor de klus-expers...
welk standje werkt (voor onze wens dan he) het beste? Mijn vriend vroeg het en ik moest bekennen dat ik er niks van weet...of maakt t allemaal niet uit?
De kussen ellende begin ik ook al te doen, ja je weet t niet, misschien helpt t. ik voel me er wel raar bij...stellen jullie je ook zo aan?
veel liefs, het geklus is voor mij weer voorbij want vanmorgen 36,98! t ei is gelukkig weer gekomen! (wist ik al door testjes, maar goed) t was een lange cyclus en dus ook vreselijk veel geklust met 30 graden, plak plak....nou ik hou op met die vieze klusverhalen, veel liefs, lis

Hoi Lis,

Ha, ha weet er alles van hoor,,,ook wij waren erg druk met die hitte....normaal gesproken zou ik zoiets hebben van...nu even niet,,,wat dat betreft mag het wel weer wat kouder worden vind je niet?

Volgens mij is het op zijn hondjes...het beste om bevrucht te worden,,,(waar gaat het over hi, hi) en met een kussen onder mijn billen heb ik ook weleens gedaan, maar toen ik erachter kwam dat ik helemaal geen eisprong had ben ik daar mee opgehouden, maar ik begrijp dat je het doet hoor!!!!

Succes, liefs moi xxx

Idd op zn hondjes....... wat een stomme naam eigenlijk heh.. omdat het zaad dan diep in de schede wordt "gespoten" of de missionaris houding........maar altijd ff blijven liggen anders doet de zwaartekracht zijn werk en "loopt" het er weer uit...

Jeetje wat een taal...........

Liefs Lill.

Hoi,

Ja mee eens, op zo'n hondjes en missionaris. Dat kun het best proberen. Ik heb weleens dat als ik de missionaris doe (hihihi) dat ik tijdens de daad al een kussen onder mijn bil doet. Zo spuit het gelijk de goede kant op en komt er niet veel uit als hij zich terugtrekt. (sorry voor de details). Zo kun je dan makkelijk blijven liggen.

Succes ermee!! Onze klus periode breekt nu net aan!!

Liefs Claudy

Hoi lady"s
Ik ben er wel eens geweest maar was er een hele tijd uit.Over de standjes,ik probeer ook wel van alles,maar soms lukt het toch niet om dat binnen te houden.Wat ik nu we heel erg heb is dat ik al enkele dagen last heb van pijn in mijn lies.ik moet ongi worden volgende week.Zijn er behalve op zijn hondjes ook nog anders standen.
Succes met dit warme weer.
groetjes Danielle

Terug
Bovenaan