vraagje

Hallo meiden
Ik had een vraagje en wil weten of dat jullie daar ook last van hebben.Sinds dat ik Clomid gebruik ben ik alleen maar zwaarder geworden en heb last van beharing op mijn gezicht en benen, ik word er gek van!!...
Zijn er meiden die dit ook hebben mee gemaakt en die ook goeie ervaring met Clomid hebben.

gr NIEM

Hoi Niem,

Ik heb zelf ook 6 maanden Clomid gebruikt en ben daarvan wel wat aangekomen, ongeveer 3 tot 4 kilo in een half jaar, terwijl ik eigenlijk minder at. Daarna ben ik met lijnen het meeste wel weer kwijt geraakt.
Ik had ook het idee dat ik meer beharing kreeg en had ook nogal last van hoofdpijnen.

Het positieve van de Clomid was dat mijn eisprong en cyclus na het stoppen met clomid weer vanzelf goed op gang is gekomen en ik uiteindelijk na dik 2 jaar wachten op een natuurlijk manier zwanger ben geworden. Ik ben nu 18 weken zwanger.

Achteraf vind ik het wel de moeite waard geweest, maar op het moment zelf heb ik er ook van gebaalt hoor, maar volhouden meid dan kun je hopelijk ook snel naar het zwanger forum.

Liefs,
Joan (maart 2005)

Terug
Bovenaan