Vraagje!?!?

Hallo Dames

Ik heb ff een vraagje, ik ben nu ruim een half jaar gestopt met de pil en nog steeds niet ongesteld. Dat ongesteld zijn mis ik niet, maar mijn hele cyclus ligt dus op zijn gat. Mijn huisarts wil pas in januari verder kijken wat er gedaan kan worden.
Mijn vraag aan jullie is of jullie misschien niet weten hoe de gang van zaken is in mijn geval? Ik heb zelf al wel eens wat van Clomid gehoord enzo, maar ik weet het niet. Nu zou ik gewoon geduldig kunnen wachten tot januari, maar ik wil zo graag weten wat de mogelijkheden zijn.
Dus mocht iemand van jullie iets weten dan hoor ik dat graag!

Groetjes
                  Joy

hoi

ik zou gewoon als ik jouw was een verwijskaart vragen voor de gyn. zo kan je toch niet langer doorgaan als je niet ongi. word hoe moet je dan zwanger raken mijn arts zei je mag nog een tijdje doorlopen of naar gyn. en ik kreeg direct een verwijskaart.
succes ermee.

groetjes linda

Hoi,

Het kan effe duren voordat een cyclus op gang is maar als het nu al langer dan een half jaar duurt dan zou ik ook eens om een verwijzing vragen. Wellicht is het vrij simpel op te lossen en dan kun je er vol voor gaan.

gr.Inge

Hoi Joy,

Ik ben zelf na het stoppen van de pil ook een dik half jaar niet ongesteld geweest. Ben toen ook naar huisarts gegaan en heb een Primolut kuur (tabletjes Progesteron) gekregen. deze moest ik 10 dagen slikken en daarvan ben ik weer ongesteld geworden. Ik was nog eens naar de huisarts gegaan als ik jou was, want het duurt zo wel lang. En er is dus wel wat aan te doen.
Succes
Groetjes Berber

Hoi Joy

Ik heb hetzelfde: in mei gestopt met de pil en nog steeds niet ongesteld. Ben 2 weken geleden naar de huisarts geweest. Maar hij vind dat ik nog geduld moet hebben hij wil eigenlijk pas in mei!! me doorsturen naar de gyn. Tenzij ik het in februari/maart echt niet meer hou, dan mag ik eerder terug komen. Aan de ene kant denk ik wel: oke het heeft gewoon even tijd nodig en het is beter als mijn lichaam zelf op gang komt, maar aan de andere kant ben ik heel ongeduldig.
Het is gewoon een beetje frustrerend dat het maar aan je arts ligt hoe snel je geholpen wordt. Een kuurtje primolut helpt ook niet, want daar wordt je wel ongesteld van maar, maar het beinvloed je eisprong niet, dus daar heb je niet veel aan.

Ik ben benieuwd hoe het verder met je gaat. Met de mensen om me heen waar ik het er hierover heb, hebben dit probleem niet.

Groetjes Bab

Hoi Dames,

Bedankt voor jullie reacties!! Ik vind het toch wel erg fijn om te horen dat er meer in hetzelfde schuitje hebben gezeten! Ik ga in Januari, als ik terug ben van vakantie, weer terug naar de HA, heb ik ook  zo met hem afgesproken. Als hij een beetje wil meewerken probeer ik idd een verwijskaart voor de gyn te versieren. Om zo maar met de een kuur hormonen te gaan puzzelen vind ik toch behoorlijk wat, en dan doe ik dat (met alle respect voor mijn HA) toch liever met een gynacoloog.
Heej Bab, als jij al sinds Mei aan het wachten bent op je cyclus, dan wordt het voor jou ook tijd om stappen te ondernemen (tenzij jij een heel geduldig persoon bent natuurlijk, ikke niet zo nl.). Je hebt in ieders geval absoluut recht van spreken als je vindt dat het je te lang duurt!
Nou, ik ben benieuwd hoe het gaat lopen allemaal.

Groetjes
                        Joy

Terug
Bovenaan