vraagje

Hallo,

Na de 1e clomid kuur bleek ik zwanger,was erg blij.
Nu bleek gister uit de echo dat het niet goed is en gestopt met groeien.
Word woensdag gecurreteerd.
We zijn heel erg verdrietig,maar willen toch eigenlijk weer proberen om zwanger te worden.
Weet iemand wanneer je weer met clomid mag beginnen na een miskraam/curretage??
De gyn zal het woensdag ook wel vertellen,maar misschien weet iemand van jullie het??

groetjes Jacqueline

Ik weet geen antwoord op je vraag maar wil je wel laten weten dat ik het heel erg voor je vind ik wens je heel veel sterkte toe met dit verlies. welke dosis clomid slik jij want ik het 50 mg maar slik het nu al een half jaar en er gebeurd niks.

groetjes linda

hoi hoi,

ik slikte ook 50 mg.
in eerste instantie leek het niet aan te slaan,maar kreeg uiteindelijk op dag 25 een eisprong.
Waarom verhogen ze bij jou de dosis dan niet?
Bij mij word het misschien ook verhoogd zodat de eitjes hopelijk sneller groeien.

liefs Jacqueline

Ik moet donderdag 9 maart terugkomen en dan gaan we vragen of hij alles nog eens wil nakijken want ik ben ik maart 2005 voor het eerst bij hem geweest toen heb ik een inwendige echo gehad en sindsdien is er nooit meer gekeken dus we horen het wel volgende week.

groetjes linda

Toch wel raar dat elk ziekenhuis een andere werkwijze heeft heh.
Ik kreeg bij de 1e clomidkuur allemaal echo's om de eisprong te volgen.
Hopelijk krijg ik dat straks weer aangezien ik nu in een ander ziekenhuis zit vanwege verhuizing.
Maar als ik jou was zou ik er zeker naar vragen hoor,om echo's en/of bloedtesten.
Je werd dus wel steeds ongesteld??

groetjes jacq

Hoi,

Ja ik werd wel steeds ongesteld maar heel onregelmatig en had ook iedere keer zwangerschapsverschijnselen. toen bleek dat ik nog moedermelk aanmaakte wat een zwangerschap in de weg stond. medicijnen voor geslikt en slik nu sinds september 2005 clomid. we gaan ook echt donderdag vragen of hij een inwendige echo wil maken want als het goed is moet ik mijn eisprong krijgen dus ik wacht het even af.

groetjes linda

Terug
Bovenaan