Vraagje

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Is dit forum ook voor moeders die graag een tweede kindje willen, maar waarbij dat al ruim een jaar niet wil lukken? Kan me namelijk goed voorstellen dat jullie vinden dat ik niet moet zeuren.
De vorige keer duurde het bij mij anderhalf jaar, dus ik wist dat het weer even kon duren.
Nadat ik een paar dagen terug alweer voor de 14e keer ongesteld ben geworden hebben mijn man en ik besloten om in het nieuwe jaar 'het traject' in te gaan. We wachten nog een keer af, want volgende maand word ik namelijik 37, ik hoef maar 1 kadootje en dan mag de sint en de kerstman me ook overslaan :)

gr. Noortje

Hoi

Je bent al best lang bezig dus je kan best hier op de site meepraten met iedereen. Ik wil je veel succes wensen met het traject. En we hopen dat je dan snel zwanger mag raken

Groetjes Claudia

hoi Hermal,

Natuurlijk mag je ook op dit forum meeschrijven en wij zeggen echt niet je moet niet zeuren want je hebt er al een. ik heb nu een dochter die bijna 5 jaar is en we zijn nu al 3 jaar bezig voor een tweede en geloof me de teleurstelling is net zo groot als je voor een tweede gaat. ik heb nu hormoontabletten en de eerste iui behandeling achter de rug en die is helaas mislukt misschien kunnen we elkaar wat moet inpraten.

gr. linda

Hi Noortje,

Tuurlijk is dit forum er ook voor jou. Is echt niet alleen voor vrouwen die nog geen kindje hebben. Een kinderwens is een kinderwens ongeacht het aantal kindjes wat je evt. al hebt mogen krijgen.
Heel verstandig denk ik dat jullie bij geen resultaat vlgnd jaar het medische traject ingaan. Er wordt dan goed naar jullie beiden gekeken en wie weet vinden ze een heel simpel iets dat zo verholpen kan worden zodat jullie snel zwanger mogen raken.
Heel veel sterkte alvast en je kunt je verhaal hier altijd kwijt.

Groetjes Scorpy

Hoi Noortje,
Helaas welkom hier!!! Tuurlijk mag je hier meebeppen!!!
Dit forum is denk ik in het leven geroepen, omdat we langer bezig zijn en we niet constant geconfronteerd worden met het feit dat  er meiden zijn die  al na 1 maand zwanger zijn/of die onzekerheids vragen van ontpillen steeds weer enz....
Vaak ze je hier verhalen van de mmm of de dippen die we hebben en natuurlijk leuk nieuws!!!!! En het maakt natuurlijk niet uit of je al kinderen hebt of niet.
Tot gauw weer en jij ook succes

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Ik ben blij dat jullie er zo over denken en dat er zelfs meer zijn die al een kindje hebben.
Het is een heel dubbel gevoel, want aan de ene kant vind ik zelf echt dat ik niet moet zeuren, aangezien ik al een gezond en werelds mannetje heb, maar eigenlijk juist omdat ik zo geniet van dit mannetje is de kinderwens in mijn geval alleen maar toegenomen.
Ik zal niet dagelijks op het forum zijn, want buiten het druk zijn met zwanger worden, hebben mijn man en ik het ook erg druk met onze eigen zaak, zeker nu de feestdagen eraan zitten te komen. Maar het is goed te weten, zeker als straks de mm, zoals jullie dat vaak noemen, gaat beginnen, ik niet alleen kan meelezen, maar ook kan meebeppen.
Je wil  je omgeving gewoon niet altijd confronteren met dit soort aangelegenheden en dat hoeft ook niet als je ergens je verhaal maar kwijt kan. En waar kan dat beter dan op dit forum, waar (helaas veel te) veel lotgenoten blijken te zijn.
Voorlopig hoop ik voor iedereen dat de eerstvolgende keer de rode loper nu eens niet hoeft te worden uitgelegd. Suc6 allemaal.

liefs, Noortje

Hoi Noortje,

Welkom hier.
Natuurlijk mag je hier ook komen meepraten.
Volgens mij  kan de wens voor een 2de kindje net zo groot zijn als van een 1ste kindje.
Dus stel je vragen maar gerust hoor, en je mag er hier alles uitgooien. We zitten helaas allemaal in het zelfde schuitje.

Kruimel

Terug
Bovenaan