vraagje......

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik lees altijd mee, maar moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk hier nooit iets schrijf.
Ik zal me eerst maar even voorstellen en mijn geschiedenis verstellen.
Ik ben Wilma, 28 jaar en sinds oktober 2005 gestopt met de pil. In augustus 2006 (gelukkig heb ik zo’n huisarts) ben ik doorverwezen naar de gyn omdat ik geen regelmatige cyclus had. Wat bleek ik heb PCO. Januari 2007 voor de derde keer een kuur clomid gehad. Deze keer 150 mg en jaar hoor 2 prachtige eitjes. Op 19 januari moest ik Pregnyl spuiten. En dus twee dagen goed klussen. Mij werd verteld dat ik 2 februari ongesteld kon worden en zo niet dan mocht ik maandag 5 februari een test doen. Ik heb al vanaf donderdag vreselijke pijnlijke borsten. Ik heb het gevoel dat ze op barsten staan aan het einde van de dag. Maar ik heb donderdag ook een bloeding gehad (innesteling??). En vrijdag oud bloed. Maandag nog steeds geen ongie, dus getest. Echt pas na twee minuten een heeeeeeeel licht streepje. ??????????
Ik heb wel al vanaf/na vrijdag een beetje rossige afscheiding. Maar mijn borsten blijven gespannen. En vanaf vanochtend heb ik pijn in mijn onderrug. Ik snap er echt helemaal niets van. Ik ga vanmiddag weer een test halen en dan morgenochtend weer testen. Maar wat ik echt niet snap is : waarom heb ik steeds die rossige afscheiding? Is dat de voorbode van toch een ongie? Wie komt dit bekend voor?

Sorry voor mijn lange verhaal. Ik hoop dat iemand er op wil antwoorden.

Wilma

Hoi Wilma,

Ik denk dat ik je mag feliciteren want een streepje is gewoon zwanger hoe licht hij ook is. Je kan ook voor de zekerheid een clear blue test doen die zecht met woorden of je echt zwanger bent of niet (dus geen gedoe met een licht streepje) Die licht roze afscheiding kan innestel bloed zijn. Je baarmoeder heeft heel veel dunnen bloedvaatjes en als het embryo zich gaat innestelen kan er een kleine bloeding ontstaan. niet iets waar je zorgen om hoeft te maken. Ik wens je veel plezier toe en hoop dat de tweede test ook ZWANGER zegt

Liefs van Mariska

Hai Mariska,

Bedankt voor je antwoord!

Ik wilde vanmiddag inderdaad zo'n test van clear blue halen.
Blijft die licht roze afscheiding zo lang door gaan? Pffff vind het erg spannend.
Wat ik me trouwens ook af vroeg. Ik had twee eitjes. Door de pregnyl zijn ze allebei gesprongen (was de bedoeling). Kan het zo zijn dat er eentje bevrucht kan raken en de andere niet? En wat gebeurt er dan met die ene die niet bevrucht is?

Liefs
Wilma

quote: wilma78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-02-2007 13:06:41'));

Hoi Wilma,
In principe kan dit wel een paar dagen aan houden voor zover ik weet, Als allebij je eitjes gesprongen zijn kunnen ze dus ook allebij bevrucht worden. dan krijg je dus een tweeling :)
Als er maar 1 bevrucht is zal de ander wel afgestoten worden maar hoe dit precies allemaal gaat weet ik niet. Ik ben op dit moment bezig met Clomid en me gyn zij dat we deze maand een grote kans hebben om zwanger te raken(groot ei + goed baarmoederslijm)  dus voor mij is het nog even twee spannende weken van afwachten.
Hou je me op de hoogte, ik hoop dat die test je een god gevoel mag geven.

liefs van Mariska

Hai Mariska,

Bedankt voor je antwoord!

Ik wilde vanmiddag inderdaad zo'n test van clear blue halen.
Blijft die licht roze afscheiding zo lang door gaan? Pffff vind het erg spannend.
Wat ik me trouwens ook af vroeg. Ik had twee eitjes. Door de pregnyl zijn ze allebei gesprongen (was de bedoeling). Kan het zo zijn dat er eentje bevrucht kan raken en de andere niet? En wat gebeurt er dan met die ene die niet bevrucht is?

Liefs
Wilma

Hai Mariska,

Helaas! Woensdag had ik een test gedaan van Clear Blue. geen streepje te bekennen. Donderdag op eens een beetje helder bloed. En vandaag echt ongie.......  Vanmiddag weer clomid halen bij de apotheek en straks maar weer bellen met de functieafdeling om een afspraak te maken voor de echo ......

Voor jou is het ook spannend zeg!! Wanneer mag je gaan testen? Ik zal voor je duimen.

Liefs
Wilma

Wilma, Balen zeg ( op zijn zachtst uitgedrukt).Ik hoop dat je vol goede moed op kan naar de volgende poging.

Liefs Sabine

Hi Wilma,

He wat ontzettend balen zeg! Nou hopen dat je snel weer door kunt, en dan idd vol goede moed op naar de volgende ronde.
Heel veel succes.

Liefs Scorpy

Terug
Bovenaan