Vraagje

A

Anoniem

Guest
Vorige week vrijdag heb ik de terugplaatsing gehad (ICSI) en vanaf diezelfde dag
 's avonds had ik pijnlijke en opgezette borsten. Sinds vandaag heb ik hier helemaal geen last meer van. Herkent iemand dit en is dit misschien een slecht teken?????
Hopelijk heeft iemand raad want ik maak me toch best wel zorgen.

Liefs loontje.

Ik heb zelf geen ervaring met ICSI maar wel met enorm pijnlijke/ opgeblazen borsten. Bij mij gaat het meestal pas weer weg als ik ongesteld geworden ben. Maar ik weet ook dat het heel wisselend kan zijn, de ene dag is het erger dan de andere. Ik zou me nog niet teveel zorgen maken, het kan natuurlijk een vroeg teken zijn van zwangerschap. Wanneer mag je testen?
Sterkte met het wachten!

Groetjes Rosie

Ik heb 2 mrt een afspraak in het z.huis voor de test, tenminste als ik niet van tevoren ongesteld word. Ik had vanmorgen heel weining bloedverlies dus ik weet nu echt niet meer wat ik moet denken. Ik hoop dat ik snel zekerheid heb want die twijfel daar word ik helemaal gek van.

liefs loontje

Jemig, ik kan me voortellen dat je nu helemaal niet meer weet wat je denken moet. Het zou ook een innesteling kunnen zijn toch?? Ik wens je veel succes deze week en hopen dat de test vrijdag positief uitvalt!!! Rond die tijd weet ik ook pas wat meer!
Ik leef met je mee!

Groetjes Rosie

Terug
Bovenaan