Vraagje

Hallo allemaal,

Heb eind vorig jaar een miskraam gehad met 10 weken. Nu zijn we weer bezig om zwanger te geraken. Weet iemand of je bij iedere zwangersschap dezelfde zwangerschapskwaaltjes hebt?
Vorige keer zat mijn gezicht nl. helemaal onder de pukkels (al in de 3e wk). Dus nu kijk ik iedere keer of mijn gezicht weer vol staat, tevens had ik heel snel last van kortademigheid.

Volgende week moetik weer ongesteld worden.Ben benieuwd.

Groetjes

hallo mb,nee je hebt niet elke keer dezelfde zwangerschapskwaaltjes.elke zwangerschap is anders.ik ben nou voor de derde keer zwanger en elke keer heb ik andere kwaaltjes gehad.groetjes dec moed.

Hoi MB,

Nee, geen enkele zwangerschap is gelijk. Ook ik heb vorig jaar sept. een MK gehad. Toen viel ik bij het minste in slaap en had voor de rest geen klachten. Ben nu weer zwagner (18wk) en ben heel misselijk geweest i.p.v moe.

Dus sterkte volgende week,

gra karin

Ik had bij de eerste zwangerschap nog voor de test een koortslip, wat ik al jaren niet meer had gehad. Helaas is dit een miskraam geworden. Ben nu weer ruim 6 weken zwanger en had nu weer voor de test en koortslip... Dus misschien dat die pukkeltjes toch wat zeggen.....

grtjes, Anna V.

Terug
Bovenaan