Vraagje

Ik ben vandaag 5 weken en 6 dagen zwanger volgens babybrabbel en nu heb ik sinds gisteren bruine afscheiding. Een heel klein beetje maar, maar dat zal toch te maken hebben met bloedverlies en dat hoort niet als je zwanger bent. Hoe begon bij jullie de miskraam? Heb je dan meteen rood bloed en veel? En hoe voelt het in je buik en borsten? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik ben echt bang dat er wat mis is, maar ik weet ook graag waar ik aan toe ben! Dank alvast voor jullie reacties!

Hoi annoniem.

Vorig jaar januari heb ik een miskraam gehad. het begon op zaterdagochtend met aardig wat helderrood bloedverlies. Dit stopte weer, dus dacht ik dat het wel goed zat. Zondagochtend weer helderrood bloedverlies, eigenlijk de hele dag door een beetje. Toen leek het weer goed te gaan. Maar dinsdagochtend kreeg ik erge buikpijn. Ik ben naar huis gereden en daar zag ik dat ik het vruchtje verloren was.
De miskraam was bij 8 weken. De hele tijd dat ik zwanger voelde het niet goed. Niet lichamelijk maar meer in mijn hoofd. Ikhad het gevoel dat het niet goed zat, en dat bleek dus zo.
Bruinige afscheiding hoeft zeker niet te betekenen dat het mis is hoor!! een beetje bloedverlies kan voorkomen. Weet niet meer precies wat het zou kunnen zijn, maar vraag dat even na of sla de boeken er eens op na.
Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat alles goed gaat.
Groetjes

Bij mij begon het met een aantal dagen bruine prut, hierna werd dit helder bloed, gepaard met erge buikkrampen.

Het schijnt dat zolang je bruine prut (oud bloed) verliest zonder pijn dit ook kan zijn van een geknapt bloedvaatje in je baarmoeder.

Heel veel sterkte en bel voor de zekerheid morgen even je huisarts.

Groetjes Nienepien

Bij mij begon het ook met een lichte bruinig afscheiding. Dit duurde een dag en toen werd het iets duidelijker en vervolgens ben ik 's nachts hevig gaan bloeden. Het ging dus mis...
Maar dat wil niet zeggen dat het bij jou ook zo gaat. Ik hoop dat alles goed zal gaan!!!
Groetjes Set

hoi,
Ik wil je absoluut niet ontmoedigen hoor maar bij mij is het ook mis gegaan.Het begon bij mij met licht roze daarna werd het bruinig en de dag daarna werd het helderrood ik heb geen buik krampen gehad maar wel erge pijn in mijn onder rug toen ben ik dus ook het vruchtje verloren bij mij waren de zwangerschaps kwaatltes al afgenomen maar ook bij mij was vanaf de eerste dag dat ik wist dat ik zwanger was had ik het gevoel dat het niet goed zat en dat bleek dus ook zo. Maar bruine afscheidng kan inderdaad oud bloed zijn van een gescheurd bloedvaatje of zo het hoeft echt niet te betekenen dat het mis gaat.
Ik hoop voor je dat er niks aan de hand is en dat alles goed gaat komen .
veel liefs lindy

Lieve meiden, dank voor jullie reacties! Pas toen ik mijn vraag had verzonden besefte ik dat het misschien wel heel pijnlijk was voor jullie om hierop antwoord te geven, ik waardeer het enorm dat er een paar meiden dat evengoed gedaan hebben.
Inmiddels begrijp ik dat ik dat ik niet meer kan doen dan afwachten. De afscheiding is nu weer bijna wit, dus ik heb goede hoop! Vrijdag mag ik komen voor een echo en dan weten we meer! Heel veel sterkte meiden, ik denk aan jullie. Afgelopen weekend is me nog meer duidelijk geworden hoe bevoorrecht iedereen met kinderen is!

Liefs, el.

Hoi, ik heb het ook gehad, was toen 5 /6 weken en heb het 3 dagen gehad. Met 9 /10 / 11 weken heb ik het dus bijna 2 1/2 week gehad. Van licht bruin tot donkerbruin en zelf rood bruin. Ik heb geen krampen gehad en ook geen bloed. Heb inmiddels 3 echo's gehad. En alle 3 keren was het goed. het kan dus heel onschuldig zijn. Ik heb namelijk voor deze zwangerschap een miskraam gehad en dat begon toen ook zo maar toen verloor ik ook af en toe bloed en had krampen. groetjes Anne

Terug
Bovenaan