vraagje

heb 30 juli een mk gehad
en heb nu van de week elke keer een raar gevoel in de buik
ook heb ik telkens honger en als ik niks eet wordt ik gewoon misselijk en duizelig
nu heb ik ook sinds vandaag steken in mijn borsten en zijn ze volgens mij iets voller geworden ook ben ik steeds moe en kan de hele dag wel slapen

kan ik nu al weer zwanger zijn en dat al voelen of is dit gewoon iets wat nog bij de mk hoort
of kan het zijn dat ik er nog 1 heb en dat het er twee waren en dat er 1 is afgestorven heb na de mk geen helder bloed gehad ook voor de tijd niet alleen met het vruchtje
ik ben op 24 juli begonnen met mijn bloeding die toen nog donker was

kunnen jullie mij helpen aan een antwoord want ik weet me geen raad meer
we hebben al wel veel geklust natuurlijk omdat we zo snel mogelijk verder willen gaan

groetjes van E

Hoi E,

Ik denk dat je nog last hebt van je hormonen van de mk. Ik heb dat ook gehad en dacht yes het is gelijk weer raak, maar werd gewoon ongi.

Laat je niet gek maken en hou je taai. Doe gewoon op je NOD een test en dan weet je het zeker. heb je al je ei gehad dan????

Liefs Claudy

weet ik niet had gister wel last van mijn eierstokken volgens mij
en volgens babybrabbel moet het rond de 14 zijn maar ik ben normaal volgens mij eerder omdat dat het vruchtje toen ook groter was dan de tijd die op babybrabbel staat
dus ga ik er vanuit dat het wel goed was maar dat zien we dan aan het eind van de nod

volgens mij zit monique op de april forum of het is toevallig

groetjes E

ik denk ook dat het je hormonen zijn helaas...die blijven zo nog een maand in je lichaam zitten waardoor je alle symptomen houdt van je zwangerschap.ga je in iedergeval niet gek zitten maken en wacht,hoe moeilijk ook,gewoon even af!!

sterkte!

Hoi E

Ik had ook de maand na mijn miskraam allerlei kwaaltjes en had precies dezelfde gedachte: zou het nu al weer raak zijn, of is er nog een blijven zitten.

Ik werd gewoon ongi en was heel erg teleurgesteld. Ik had zoveel kwalen: steken in mijn borsten, steken in mijn buik, misselijk, veel plassen, etc.
Ik was er zo erg mee bezig, elk pijntje voelde ik en dacht: het kan niet anders dan dat het weer raak is.

Laat je niet helemaal meeslepen in dit gevoel. Hopen voor jou natuurlijk dat het raak is. Maar als je er teveel mee bezig bent is de teleurstelling weer zo groot.

Groetjes,
Anne

Ik zou ook denken dat het de nasleep is maar je weet maar nooit natuurlijk.... zou je niet gewoon contact opnemen met de verloskundige die weet vast wel raad met jou vragen.

Liefs Pip

Terug
Bovenaan