vraagje

Hallo meiden,

even een vraagje, hoe lang duurt het gemiddeld na een miskraam voordat je weer ongesteld wordt? en hebben jullie een cyclus afgewacht, is dat beter?
Alvast bedankt

groetjes Nienke

p.s: geeft niks hoor F. begreep al dat het berichtje voor een ander was.

Hoi Nienke,
Bij mij duurde het precies 4 weken en mij werd na de curretage aangeraden om 1 maand te wachten en dat zijn er helaas inmiddels al 6 geworden.
ik hoop dat jij sneller geluk hebt.

Groetjes van Caroline

Nienke,

Wij zijn direct weer begonnen, alleen dus een onregelmatige cyclus, weet niet precies wanneer mijn NOD is.
Volgens de gyn was er geen reden om er niet meteen weer voor te gaan.

Succes!!

Bons

Hoi Nienke,

Bij mij duurde het 6 weken voordag ik voor het eerst ongi werd. Toen 5 weken en daarna 4,5 weken. Dus wordt wel steeds korter. Hoop nu dat hij weg blijft natuurlijk.

Ik weet van sommigen van dit forum dat ze gelijk weer zwanger waren. Het kan dus wel!!

Succes!

Cath

Hoi Nienke,

Bij mij duurde het 7 weken voordat ik weer ongesteld werd. Sommigen hebben meteen alweer de oude cyclus terug maar bij mij is dat helaas niet het geval.

Heel veel sterkte!!

Groetjes F.

ps: kon mezelf echt wel voor mijn hoofd slaan!!!

Hallo Nienke,

Ik heb mij ongesteldheid niet afgewacht. Van de gyn. mochten we er ook direct weer voor gaan al zei hij wel dat hij me toch even moest zeggen dat de kans op weer een miskraam dan ietsiepietsie groter is. Waarom dat zo is heb ik in alle emotie toen niet gevraagd, dom!

Maar we zijn er gewoon weer voor gegaan en had nadat het vloeien van de miskraam was gestopt na 15 dagen weer mijn eisprong. En nu hoop ik dus dat volgendeweek (schat ik) mijn menstruatie uitblijft!

Liefs Mira

Terug
Bovenaan