vraagje

IK heb dus afgelopen zaterdag een mk gehad van een tweeling....
ik heb gelukkig maar heel kort gevloeid met alleen zaterdag de ersgte pijn....
nu moet ik volgende week voor een echo om te kijken of je idd schoon bent wat ik overigens wel denk.
nu hebben ze gezegd dat je gelijk zwanger weer kunt proberen te worden maar als je dan een test doet zit er dan geen hormoon nog in je lichaam van de mk en hoe lang duurt dat dan voordat dat weg is? hoe zijn jullie ervaringen hiermee... hebben jullie gewacht totdat je weer eerst normaal ongesteld wordt? mijn vk zei dat ik dus gelijk weer mag beginnen om zwanger te worden!
overigens heb ik ook ernomr last van moeheid hebben jullie dat ook en soms ben ik smoprgens nog steeds wat misselijk.........
hebben jullie dat ook? er wordt in mijn omgeving gezegd dat het kan zijn dat er een van de twins is agestoten en eentje meschien is blijven zitten maar ja ik zelf heb gewoon zoiets van als dat zo is is het een hele moie verassing maar heb wel zoiets van ik hou het gewoon erop dat ze beide eruit zijn. goed een boel vragen en nu nog eentje haha hoe zag jullie miskraam eruit die van mij was 1 bolletje zo doorzichtig en een beetje geleiachttig de volgende die eruit kwam was meer een zak zeg maar meer een bloedstolsel...
een boel vragen he damens hopelijk kunnen jullie op mijn vragen antwoorden geven b.v.d dikke knuf
liefs mij

Hi,

De echo zal je vertellen of je inderdaad "schoon" bent. Ze zullen waarschijnlijk ook bloed prikken een paar keer, op die manier kunnen ze goed zien of je HCG weer netjes daalt.

Ik zal duimen dat er eentje is blijven zitten.

Bons

Hoi Vera,

Hoe lang het HcG nog in je lijf zit hangt ervan af hoe lang je zwanger bent geweest en hoe lang de kindjes al niet meer leefden. Bij mij duurde het 3 weken voordat het HcG uit mijn lijf was. De CB ovulatietesten meet niet HcG maar het heeft wel dezelfde chemische waarde dus geeft de CB onterecht aan dat je je eisprong hebt. Je moet daarom nog even wachten tot het HcG uit je lijf is voordat je een ovulatietest of een zwangerschapstest gaat doen. Sterkte!

F

Hoi Vera,

Met de andere meiden eens! Maar je kunt gewoon proberen weer zwanger te worden. Ik heb toen ook niet gewacht en ben gelijk verder gegaan. Het kan zijn dat je je moe ed voelt je er natuurlijk twee en dus dubbel zoveel hormoon. misschien dat het daardoor iets langer gaat duren voor je een eisprong hebt. Maar zodra je die hebt is al het hCG verdwenen. Misschien kun je gaan tempen en zo erachter komen wanneer je eisprong is.

Veel sterkte!

Liefs CLaudy

Terug
Bovenaan