Vraagje

Hoi Meiden,
Ik heb even rare vraag en misschien kunnen jullie er helemaal niets mee maar toch..
Als het goed is heb ik afgelopen weekend mn eisprong gehad en nu heb ik sinds gister een soort van menstuatie gevoel in mijn onderbuik..
Kan het zijn dat ik nu al de klachten van een aankomende menstruatie voel, lijkt me wel erg vroeg...
Kent iemand van jullie dit?

En worden jullie er ook zo moe van om alles wat je voelt te gaan ' analyseren'?

Groetjes Janneke

hoi janneke

dat analyseren ken ik maar al te goed: lees mijn kopje maar van: wat moet ik er nu van denken?
Bij elk iets dat je voelt vraag je je af, is dit wel goed hoor dit er bij, wordt dit een menstruatie of ben ik toch.........
Je kan jezelf aardig gek maken maar ja wat doe je er tegen haha

Maar nu op jouw vraag, het kan ook zo zijn in het positieve geval dat je ei bevrucht is en dat je daar nu al last van heb.
een ex- collega van mij heeft verteld dat zij 2 a 3 dgn na een klusdag al voelde dat ze zwanger was en dit was ook zo

Maar een andere collega vertelde vandaag dat zij regelmarig ongi was dus 28 dgn en haar ei dus 14dgn later zou moeten zijn, maar als ze testte met ovulatietesten waren die altijd negatief, totdat zij een week eerder ging testen en toen ging het wel goed,
Dus misschien is jouw ei wel eerder en voel je dat nu want dat en (dat is natuurlijk niet zo leuk) is dat eitje nu aan het afbreken
Maar ik hoop voor jou dat het goed is gegaan ewie weet ben je wel zwanger

Liefs Danielle

knorrie* (25-01-2007)

Hoi Daniëlle,

Bedankt voor je reactie.
Ik ben afgelopen vrijdag in het ziekenhuis geweest voor een inwendige echo. Ik ga 6 juli een onderzoek krijgen om te kijken of mijn eileider doorgankelijk zijn ( vanwege een bbz)
En de arts zei toen dat er een eitje op springen stond en dat we er maar een heel fijn weekend van moesten maken haha!
Dus eerder kan mijn eisprong dan niet geweest zijn..
Pff echt irritant dit!

Ik hou je op de hoogte!

Terug
Bovenaan