hai,
Wat naar dat je dit mee moet maken. Het is erg moeilijk en heeft tijd nodig. Wij hadden niet speciaal gewacht, maar tussen de miskramen zat telkens een menstruatie. Achteraf was dat wel lekker, een nieuwe zwangerschap brengt ook weer veel onzekerheid met zich mee en daar moet je wel weer aan toe zijn.
W.b. het bloedverlies: ik heb zelf helaas een mk met complicaties gehad. Dit kwam door te heftig bloeden, waardoor ik met de ambulance met toeters en bellen naar het zh moest. Dit was al ruim twee weken nadat ik dacht dat ik de mk gehad had, maar mijn baarmoeder bleek niet schoon. Het was plots alsof de kraan openging, binnen enkele seconden stroomde het bloed door mijn maandverband en was mijn hele broek nat. Ik heb me uitgekleed op de douche, en ik stond voor ik t wist in een plas van wel een meter breed. Bloedverlies met stolsel is heel normaal, zolang je maandverband het op kan vangen hoef je je geen zorgen te maken. En anders altijd even bellen, de vk kan dan even kijken en beoordelen of het niet te veel is.
Heel veel succes verder! Liefs Soela