Vraagje!

Hallo allemaal,

Wij zijn bezig om zwanger te worden van een tweede. We hebben een dochter van 9 maanden. Nu heb ik 31-07-2007 een miskraam gehad. Als mijn cyclus goed zou zijn, dan zal ik volgende week dinsdag weer ongesteld moeten worden. Na de miskraam dus nog geen ongesteldheid gehad.

Nu is het zo dat ik vanaf vrijdag al wat bloed verlies. Het begon een beetje bruin/rood en het komt nu af en toe weer helderrood met slijm, dus niet de hele dag. Heel weinig, maar toch. Afgelopen zaterdag had ik een tijdje ongesteldheidsgevoel. Dit was daarna weer helemaal over.

Hebben jullie enig idee of dit innestelingbloeding kan zijn? Ik heb dit de vorige keer niet gehad. Ik weet dat ik mijn kop gek maak, maar heb het idee dat ik zwanger ben. Herkent iemand bovenstaand verhaal misschien?

Ach, anders moet ik nog maar even geduld hebben toch? Ik kom er vanzelf wel achter.

Gr. Clear sas

Hoi ClearSas,

Heb zelf wel een innestelingsbloeding gehad bij mijn 2e en 3e zwangerschap, maar dat was steeds 6 a 7 dagen voor mijn ongi. Het was niet veel bloedverlies, maar wel beide keren maar 1 a 1,5 dag. Kan me voorstellen dat het per persoon ook nog eens anders kan zijn, dus vrees dat ik je niet echt kan helpen. Ben bang dat er niets anders op zit, dan dat je nog een paar dagen geduld hebt en dan een test doet.
Ondertussen duimen we voor je dat je idd weer zwanger bent.

groetjes,
Dion

Hallo Dion,

Bedankt voor je reactie. Je hebt gelijk. Ik moet maar eens leren geduldig te zijn. Ik denk ook niet dat ik zwanger ben, aangezien ik nu al vanaf vrijdag/zaterdag elke keer een beetje bloed heb. Bij een zwangerschap duurt dat vast niet zo lang. Daarnaast had ik bij mijn laatste twee keer zwanger zijn ook niet gehad.

Ik hoop dan maar dat ik volgende week echt mijn NOD komt, zodat ik weer met een schone lei kan beginnen. Ik heb namelijk nog geen NOD gehad na mijn miskraam.

Gr. Clear sas

Terug
Bovenaan