vraagje?!

hey dames,

wie weet hier het antwoord op?

ik heb 2 weken geleden een miskraam gehad (15 dagen geleden kwam het vruchtje af) dacht dat ik 9 weken zou zijn maar bleek dat het vruchtje gestopt was met groeien met een week of 7.
nu heb ik vandaag al wat bruinverlies,dus dat kan toch niet al mijn ongesteldheid zijn?
vorige week is het vloeien al gestopt!

groetjes mier

lieve mier,

Waarschijnlijk is het gewoon wat oud bloed van je MK. Je zult nu ongeveer wel weer een eisprong krijgen (14 dagen na het vloeien gemiddelt) dus mischien dat dat het is??
zolang het niet weer helderrood is, is het geen ongi denk ik...een MK kan heel je hormoonhuishouding overhoop halen van binnen he... Ik weet sinds vanochtend dat ik een MK heb, dus zit nu nog volop in de buikpijn...was pas 4 weken en paar dagen maar toch...

succes en sterkte ermee, hopelijk mag je snel zwanger worden als je er weer aan toe bent!

liefs sweety

hey meiden,

bedankt voor jullie reacties,ik heb trouwens geen curretage gehad,het is (gelukkig) vanzelf afgekomen,denk idd dat het oud bloed nog was,er is daarna niks meer uitgekomen.
nu maar afwachten wat het de komende dagen gaat doen.

sweety veel sterkte!

yvette is het voor jou lang geleden?

xxx mier

Hoi Mier, die curettage was 5 feb. Dus nog geen week geleden. Ik was 8 wkn.
Eerste keer zwanger.  Ben nog steeds verdrietig. Kan het ook niet accepteren. Maar ja, je moet wel.Word gek van die onzekerheid, want hoe lang duurt het voordat ik weer zwanger raak...
Hoe gaat het nu met jou?

hoi yvonne,

hoe lang hebben jullie er ongeveer over gedaan om zwanger te raken?
ik was eindelijk zwanger in ronde 12! ook voor ons het eerste kindje.
nu gaat het op zich wel met mij,ben sinds afgelopen donderdag weer aan het werk sinds de miskraam.

xxx mier

Hoi mier,  ik ben  binnen 3 mnd zwanger geraakt. Was zo blij. Helaas was die blijheid van korte duur. Maar ik voelde dat het niet goed zat. Ik ben al op de 3de dag na curettage aan her werk gegaan. Lichamelijk voel ik me goed. Alleen geestelijk nog niet. Ik maoet na 6 wkn weer nar gyn toe. Misschien gaan we dan met clomid beginnen. Ken jij dat?
Groet, Yvette

hoi yvonne,

je heb wel het geluk dat je zo zwanger ben geraakt,wij hebben er bijna een jaar over gedaan.
ben bang dat het nu weer zo lang gaat duren,maar dat heb je niet in de hand.
het is geestelijk zwaar ja,ik herken het ook! maar denk wel bij mezelf dat het wel goed komt dus probeer wel positief te zijn maar dat is soms erg moeilijk hoor!

clomid ken ik idd wel ja,heb jij een onregelmatige cyclus,omdat je dit voorgeschreven krijg?

xxx mier

Terug
Bovenaan