vraagje

Mijn dochter van 4 maanden heeft al twee weken verhoging ( 37,7 - 37,8 ) en is huilerig,kan moeilijk slaap vatten ( zelfs met paracetamol, dit werkt maar voor even ) is wel wat verkouden en net leek het of er een miniscuul beetje bloed in dr kwijl zat ( kan zijn van de nageltjes omdat ze haar vingers constant in haar mond doet )en rooie coontjes..ben bij de huisarts geweest al twee keer voor die verhoging en die zegt longen zijn schoon en oortjes ook goed...ik denk wel dat haar tandjes aan het doorkomen zijn maar daar is ze al twee maanden mee bezig ondertussen....ze is niet gevaccineerd op dit moment doordat ze hier heel heftig op heeft gereageert...sindsdien is ze ook veranderd...huilend wakker worden...niet helemaal lekker voelen... heb een lief gezond kindje over zien slaan naar dit dus...begrijp me niet verkeerd... het kan ook een hele gezellige lieve meid zijn en ze lacht ook erg veel,maar toch vraag ik me af of jullie wat kunnen met deze symptonen...
 

Beste Peggy,
denk je dat het met de vaccinatie te maken heeft?
Kijk eens of je via Internet meer info kan vinden.
Ik heb begrepen dat er meer mensen zijn met kinderen die heftig op vaccinaties reageren, die helaas geen actie genomen hebben ( of te laat). Er was een hele reportage aan gewijd hier in de verenigde Staten. Deze ouders gaven aan dat hun kind nu in zichzelf gekeerd is.

Dit is niet om je angst aan te jagen maar als de vaccinatie de oorzaak is is het handig om er snel bij te zijn. en wellicht andere vaccinaties anders aan te pakken.
Liever iets te bezorgd en dat er niks aan de hand blijkt te zijn. Toch?
Sterkte, mocht ik wat tegenkomen dan zal ik het ook voor je op de site zetten. Zal ens kijken of ik die reportage nog kan traceren...

Groet..Babette
 
Terug
Bovenaan