vraagje

he hallo allemaal,

Ik weet niet waar ik deze vraag moet plaatsen dus dan maar hier...

Ik ben 11 en een halve week bevallen van een hele gezonde lieve dochter. Ik heb toen precies 6 weken gevloeid. Nu ben ik sinds vorige week vrijdag(bijna 2 weken geleden) ongesteld en er lijkt geen einde aan te komen. Het is weer de eerste ongi en ik weet dat t wat langer kan duren dan normaal, maar bij mij was 3 dagen normaal!!! Ik zit nu al op 13 dagen.

Wie oh wie heeft dit ook...Ik vind t zo vreemd dat t zoooooooo lang duurt.

gr. Linda
 
Hoi Linda,

Ik heb dit zelf niet gehad. Wél is mijn menstruatie heftiger geworden na de bevalling. Voor de zwangerschap stelde het eigenlijk niet heel veel voor, maar nu vloei ik wel wat meer. Maar 13 dagen?? Dat is wel veel... En het vloeien wordt niet minder? Als je je er moe door begint te voelen (bloedarmoede) en er ook grote slijmproppen vrijkomen, dan zou ik zeker even met de huisarts bellen om te informeren.

Groetjes,
Marieke
 
Hoi Linda,

Ik ken dit de eerste keer dat ik ongesteld was na de bevalling ben ik bijna een maand ongesteld geweest de eerste dagen heel heftig en toen een beetje blijven vloeien.
Dit is bij mij doorgegaan tot de volgende menstruatie, en vanaf dat moment is het weer zoals het hoort. Overgens ben ik nu altijd minder ongesteld als voor de bevalling.

Groetjes saskia
 
Ik ben ook 4 weken ongesteld geweest de eerst keer, terwijl ik meteen
begonnen was met de pil. In de stopweek was ik dus nog steeds ongesteld
en ook vrij heftig. Het ging een beetje in golven.



En toen ik uiteindelijk naar de huisarts ging was het over, lekker
lullig he. Zij wist ook niet wat het was maar nu is alles bij mij weer
normaal



groetjes marlies

 
Terug
Bovenaan