Vraagje??????

Hallo dames, ik heb een vraagje; vorige week vrijdag (01-08) kreeg ik een miskraam bij 6 weken zwangerschap. Uit zich zelf, heb daar lichaamlijk nogal wat last van gehad, maar na 3 of 4 dagen was het over. Ik ben toen dinsdag bij de gyn. geweest en hij heeft een echo gemaakt waarin hij kon zien dat er geen zwangerschaps resten meer in de baarmoeder zaten, hij zat weer mooi tegen elkaar aan. Toen vloeide ik dus ook niet meer. Maar afgelopen zondag en de dagen erna begon ik weer een beetje te vloeien, en nu vraag ik me dus af hoe dat mogelijk is.
Het zou niet mijn normale menstruatie zijn, het kan volgens mij ook niet meer met de miskraam te maken hebben, het vervelende ervan is dat ik nu mijn ovulatie niet in de gaten kan houden, want ik wil het gewoon graag weer proberen.
Heeft iemand een idee?????
Groetjes
Anoniem

Hai Anoniem,
Ik kan me voorstellen dat het allemaal wat verwarrend is. Ik heb zelf vijf weken geleden een miskraam gehad en helemaal geen klachten gehad. Ook zo goed als geen bloedverlies. Bij mij duurde het bijna vijf weken voor ik weer ongesteld werd. Wat ik me zo kan voorstellen is dat je lichaam even helemaal van slag is na zo'n miskraam , het moet allemaal weer even op gang komen. Misschien ben je nu dus wel gewoon ongesteld geworden.Als ik jou was zou ik nog even aankijken. Als je het niet vertrouwd dan zou ik als ik jou was de dokter even bellen. Ik wens je er veel sterkte mee. Hopelijk ben je snel weer zwanger.
Groetjes, Esther

hoi anoniem,

Ik heb in april een miskraam gehad, de gyn vertelde mij toen dat ik zeker 2 weken zou vloeien, dus ik denk dat je je geen zorgen moet maken.
Je lichaam moet weer helemaal tot rust komen( het is niet niks ..hormonen.enz..)
veel sterkte groetjes diaan

Terug
Bovenaan