Hallo dames, ik heb een vraagje; vorige week vrijdag (01-08) kreeg ik een miskraam bij 6 weken zwangerschap. Uit zich zelf, heb daar lichaamlijk nogal wat last van gehad, maar na 3 of 4 dagen was het over. Ik ben toen dinsdag bij de gyn. geweest en hij heeft een echo gemaakt waarin hij kon zien dat er geen zwangerschaps resten meer in de baarmoeder zaten, hij zat weer mooi tegen elkaar aan. Toen vloeide ik dus ook niet meer. Maar afgelopen zondag en de dagen erna begon ik weer een beetje te vloeien, en nu vraag ik me dus af hoe dat mogelijk is.
Het zou niet mijn normale menstruatie zijn, het kan volgens mij ook niet meer met de miskraam te maken hebben, het vervelende ervan is dat ik nu mijn ovulatie niet in de gaten kan houden, want ik wil het gewoon graag weer proberen.
Heeft iemand een idee?????
Groetjes
Anoniem
Het zou niet mijn normale menstruatie zijn, het kan volgens mij ook niet meer met de miskraam te maken hebben, het vervelende ervan is dat ik nu mijn ovulatie niet in de gaten kan houden, want ik wil het gewoon graag weer proberen.
Heeft iemand een idee?????
Groetjes
Anoniem