vraagje

Hoi hoi allemaal,

ten eerste heel erg bedankt voor al jullie lieve woorden en steun!
ja, heb er veel aan! gaat opzich best lekker met me al heb ik vandaag de tranen errug hoog zitten!
ja, ik zit ff in de ziekte wed omdat ik thuis wil zijn.. ben stewardess en ik moet er nu niet aan denken dat ik ergens op de wereld in een hotel kamer alleen zit..... voel me al eenzaam zo zonder de rijste korrel in mijn buik.........

Zo nu heb ik dus weer een vraag!!!!!
wie heeft er wel eens mee gedaan aan een pre prenetaal (geen idee hoe je dat schrijft) onderzoek......
ja, het is vroeg dat ik aan zoiets mee ga doen! (heb afpraak 9nov) maar mijn moeder heeft 7 miskramen gehad en voor mij vanaf de 24week in het ziekenhuis gelegen! PLAT en vanwege mijn werk is het misschien ook wel intressant...
dusssssssssssssssss
wie kan mij er meer over vertellen?
ben zeer benieuwd..
hele dikke kusssssssssssssss
miek

Hoi Annemiek,

Weet niet wat voor onderzoek je gaat laten doen, maar ik heb een combinatietest gedaan. Dit is een nekplooimeting gecombineerd met een bloedtest. Hieruit kwam een zeer verhoogd risico op chromosoomafwijkingen en als gevolg hiervan heb ik toen een vlokkentest laten doen. Hierbij prikken ze door je buikwand heen en halen ze wat cellen uit de placenta weg om te analyseren. Wat een stress en zorgen zeg en wat duurde die weken wachten op de uitslagen lang! Gelukkig was alles goed en ben ik 2 juli ook nog ondanks het HELLP-syndroom bevallen van een super zoontje.
Echt het kan op zo veel fronten tegen zitten en dan toch uiteindelijk helemaal goed komen.
Houd moed!

Barbara & Kasper(bijna 4 maanden)

Terug
Bovenaan