Vraagje....

A

Anoniem

Guest
Ik moet een deze weken een auto stoeltje aanschaffen.........

Welk merk autostoeltje hebben julie???
Ik kom er maar niet uit.....

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Groetjes Sil mama van Pim 20-09-2006 en Jelle 26-11-1997

Wij hebben de maxi cosi tobi
Komt goed uit alle testen, is vrij prijzig, maar ik vind het een belangrijk onderdeel.
Kijk maar eens op maxi-cosi.nl.

Hij zit ook vrij hoog en kan lekker naar buiten kijken, vooral in mijn auto een succes, want hij ziet alles.

Pauline

hihi was ik ook benieuwd naar, delano past met zijn 10 en halve maand nog in de maxi cosi maar houdt dit niet lang meer vol;)
Ik denk dat ik voor de maxi cosi sps ga, die is nu bij duimeland in de aanbieding voor €119.95.

Wij hebben vorige week de Maxi Cosi Priori SPS gekocht. Dean heeft 'm al getest en hij zit prima. We hebben voor de kleur Solar gekozen, zwart met oranje. Een beetje in de stijl van de HD kleuren. Een mooie goede stoel. De grijze uitvoering is inderdaad in de aanbieding bij Duimeland.

Groetjes,
Nelly.

De maxi-cosi Tobi, dure aanschaf, maar wij zijn er zeer tevreden mee!

Dames,

Wij hebben vorige week ook een autostoeltje gekocht en zelfs 2, 1 voor in mijn auto en 1 voor de auto van mijn vriend.
Wij hebben een maxi cosi tobi en een romer king nog wat.
Wij hebben de stoeltjes via marktplaats gekocht allebei zien ze er nog super goed uit.
Volgens mij kun je ook nieuwe hoezen kopen en natuurlijk kan je ze wassen.
Ik ben blij dat ik geen nieuwe autostoeltjes heb gekocht want die zijn echt superduur, nu hebben we er 2 voor de prijs van 1.

Groetjes,

Lilian

hoihoi
wij hebben de maxi-cosi tobi aangeschaft
inderdaad vrij prijzig
er zijn momenteel wel veel aanbiedingen
daar hebben wij ook naar gekeken

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Hoi,

Ook hier de Maxi Cosi Tobi (de Juice-uitvoering), gekocht bij Kinderstoeltje.nl (winkel in Naarden maar ook via internet te bestellen) voor 219 euri. En hij bevalt prima!

Grtz. Poppetje71

Terug
Bovenaan