vraagje

A

Anoniem

Guest
mijn zoon wordt volgende maand 7 en wil graag een gameboy voor zijn verjaardag

nou ging ik even bij bartsmit kijken zijn die dingen gewoon 165 euro nou dat vind ik dus echt te veel

dus ik ff op marktplaats gekeken is dan wel een oudere versie gameboy (maar ik vraag me toch al af hoeveel hij er mee gaat spelen) die was 14 euro met 3 spellen
maar ja nou ga ik toch weer twijfelen want is wel erg goedkoop en ben ik toch weer bang dat er wat kapot aan is

wat zouden jullie doen de gok wagen of niet

groetjes saskia

Pff dat is wel een moeilijke vraag zeg....
Wat voor game boy je ook koopt.. de spellen blijven duur. Of je moet zo'n oude hebben dat de spellen niet eens meer te koop zijn.
Als ik jou was zou ik degene van marktplaats vragen waarom die te koop staat. Misschien wil dat kind wel de nieuwste versie ofzo.....
Toch is het een grote gok maar ja voor 14 euro.. moeilijk.

Wij hebben 2 kindjes van 8 en 9 en die hebben vorig jaar ook een game boy gekregen. Zelf ook een gedeelte meebetaald. Maar de spellen zijn echt onwijs duur.
Nu hebben ze afgelopen verjaardag van ons een kaartje gekregen, een soort adapter en daar stop je een geheugen kaartje in en dan kun je van internet spellen downloaden en die erop zetten. Er passen ongeveer 20 spellen op dan. Ligt ook aan de grootte van het spel maar op de computer hebben we nu dus een 800 spellen ofzo staan die normaal 40 a 50 euro zouden hebben gekost.
Terwijl de adapter met geheugenkaart samen iets van 60 euro kosten en bij de intertoys was de gameboy 150 euro.

Het is wel erg veel geld. Misschien wil je zoon wel aan ander visite geld vragen zodat hij zelf bijlegt.
Succes met beslissen.

Uhm doet ie misschien ook nog zn communie ofzo? Dan kun je het voor zn verjaardag en communie samen geven??

Hoi,
Ik ben (nog) niet zo thuis in die dingen, maar 165 euro vind ik wel heel veel geld voor een kadootje! Je kunt ook tegen mensen zeggen die aan je vragen wat ze voor hem moeten kopen dat ze geld geven, omdat hij/jij spaart voor een Gameboy.
Op zich vind ik tweedehands ook prima, maar dan wel even testen voor je hem koopt (dus niet laten opsturen nadat je betaald   hebt).
En naast zo'n Gameboy (ik ken het echt niet, zal een soort Nintendo of Playstation zijn ofzo?) zou ik ook willen dat hij iets kreeg dat hem in beweging zet en/of zijn creativiteit stimuleert (fiets, skates, step, knutseldingen, kookboek, cowboy-outfit, regenlaarsen etc.)
Groetjes,
Ellen mv Julian

hij speelt normaal altijd met zijn fantasie heeft heel veel plamobyl dieren waar hij dieren tuinen van in zijn kamer maakt

ook spelen ze hier heel vaak buiten dus eigenlijk heb ik er niet zoveel geld voor over omdat ik eigenlijk denk dat hij er niet veel mee zal spelen

hij doet ook wel eens een spel op de pc maar na een kwartier heefth ij het altijd al gezien

vandaar mijn twijfel

hoi hoi,

Ik vind het idd ook een hoop geld. En als hij na een kwartier al flauw is van de pc, dan zou ik er nog even mee wachten om deze te kopen.... Laatst hoorde ik van een collega van mijn man dat hij een xbox voor zijn kids gekocht had. De spelletjes kun je vrij simpel van internet downloaden. Misschien is dat een idee ? Ik weet de prijs niet zo uit mijn hoofd maar weet wel dat ik wel even moest slikken toen hij vertelde wat dat ding koste...

Wens je veel succes met een keuze maken voor het cadeau....

Jolanda

als je een oudere versie aanschaft kan het zijn
dat de nieuwere spellen er niet op werken
ik zou hem er zelf voor laten sparen en dan voor zijn verjaardag
geld vragen van de visite

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Hi!

Toevallig heb ik een oudere versie gameboy te koop, had m nog niet op Marktplaats gezet, er zitten denk ik zo'n 5 spellen bij (zou ik voor de zekerheid na moeten kijken).

Voor 20 euro mag je m hebben, als je m per post wilt, dan ook nog verzendkosten.

Hij doet t prima, de adapter voor op stroom zit er ook bij.

Als je meer info wilt, laat t dan even via het forum weten, dan geef ik je mijn e-mail.

Groetjes Jenneke

PS morgen kan ik niet op het forum komen, donderdag wel weer.

Terug
Bovenaan