Vraagje

A

Anoniem

Guest
Hoi

Weet iemand wanneer ze van een gewone lepel mogen eten ipv. plastic bestek??

Alvast bedankt,
groetjes Ellen

Goeie vraag, alleen weet ik geen antwoord.
Tygo eet soms een hapje van mij (althans... mijn toetje) mee van mijn grote metalen lepel. Ook een eventueel hoestdrankje komt van een RVS-lepeltje.
De rest krijgt hij gewoon nog van zijn "plastic bestek".

Groetjes happyM.

Hoi,

Yari eet sinds een paar weken van een gewone lepel (kinderbestek) en dat gaat prima. Denk niet dat daar een bepaalde standaard voor is maar dat je het gewoon moet proberen.

succes

xx Elly mv Yari

Julian heeft voor zijn verjaardag kinderbestek gekregen, maar ik ben nog wel bang dat ik zijn tandjes er mee beschadig. Ik gebruik het nog maar heel af en toe. Meestal nog gewoon plastic babylepeltjes / -vorkje.

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hoi Ellen

Een standaard hiervoor is er inderdaad niet en die kleine tandjes kunnen heeeeel wat hebben. Een kinderbestek (gewoon bestek op dreumesformaat dus) is iets waarmee je gewoon kunt beginnen. Kan zijn dat de smaak van rvs even niet zo lekker aanvoelt, maar hier geen problemen. Ze eet al maanden haar toetje en al weken haar met-de-pot-mee eten met een kinderbestek. Sophie is nu 13,5 maand.

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Ik ben begonnen met het kinderbestek toen ik mijn geduld begon te verliezen bij die ieniminiepietepeuterige kleine hapjes van die plastic lepeltjes. Das alweer een tijdje geleden. Het gaat een stuk sneller!!!! (oeoeoe slechte mamma!)
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan