Vraagje

Hoi allemaal,

Ik heb even een vraagje. Mijn zus heeft bekkeninstabiliteit en kan nu niet zo veel meer doen. Met name haar dochtertje uit bed tillen. Nu heb ik weleens hier op het forum gelezen dat er iemand is, die een speciaal ledikantje heeft waardoor je niet hoeft te tillen. Kan je de zijkant laten zakken dacht ik. Weet iemand waar je zo'n ledikantje kan kopen?

Alvast bedankt.

Groetjes Yvette mv maxime.

Hoi Yvette,

Wij hebben in november voor Dean  een ledikantje bij de Ikea gekocht. Mijn man heeft een zijkant losgehaald en iets anders vastgemaakt, zodat ik de zijkant omhoog kan klappen en Dean in bed kan schuiven. Zo ziet het er dan uit:

De zijkant draait dus m.b.v. een scharniertje naar boven en weer terug  naar beneden.  Aan de onderkant is de zijkant extra beveiligd met 2 riempjes, omdat Dean er anders tussenuit viel.

We hebben trouwens wel voor een bedje gekeken die speciaal gemaakt zijn, maar die waren boven de 1000,- euro.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.

Groetjes,
Nelly.

Hoi Nelly,

Jeetje, wat creatief bedacht zeg!  Echt een goede oplossing......... en wat een leuk kamertje van dat vrolijke kind van jullie (die foto  die Esme geplaatst heeft van Dean vind ik helemaal geweldig)!!!

En nu stop ik weer met de topicvervuiling, het antwoord is al gegeven haha.

Groetjes
Susan

Hoi hoi, ik heb even voor je gegoogled, want ik had van de week al zoiets gezien op MP.
Misschien is het wat voor je?    

Groetjes van Cissy

http://link.marktplaats.nl/164447020

http://link.marktplaats.nl/162403811

Hoi Susan,

Tja, je moet wat verzinnen of het jezelf zo gemakkelijk mogelijk te maken, hahaha. En het kamertje van Dean zal straks door de kleine ingepikt worden. Dean krijgt een grote en stoere kamer. Dit kamertje is iets te lief voor mijn boefje .

Groetjes,
Nelly.

De link van de bedjes van Cissy zijn dezelfde bedjes als op het kdv. Die kosten nieuw een vermogen, dus wellicht een goede oplossing voor je zus??

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan