Vraagje...

Ladies,

Ik heb een vraagje, ik ben 2 weken terug voor het eerst weer ongesteld geworden na de geboorte van Mare. Prima en ook meteen weer met de pil begonnen. Maar nu (15 dagen later) ben ik nog steeds ongesteld. Niet heel veel, maar wel telkens helder rood.
Weten jullie of dat normaal is? Verder heb ik nergens last van....
Ik wacht nog maar even af anders ga ik volgende week toch maar de HA bellen..

Groetjes,
Patty

Hey Patty!

ik ben vorig jaar januari na de KS van Nina vrij vlot begonnen met de pil. ( op advies van de huisarts wel een andere) ik heb na de KS weinig gevloeid, kon het af met inlegkruisjes zeg maar. Maar het duurde lang..... Lang..... Maanden duurde dat. Werd ik ongesteld halverwege de pil. Werd ik niet ongesteld. Bleef ik 4 weken lang last houden van "prut" wat eruit kwam... (sorry!) Het was allemaal niets! Uiteindelijk na 6 strips terug overgestapt op mijn oude vertrouwde pil. Heb ik 2 strips van opgemaakt, ging wel iets beter, maar nog niet zoals het hoorde. In november vorig jaar heb ik de knoop doorgehakt en zijn we gestopt met de pil omdat we toch nog een kindje wilden op termijn. Prompt nergens meer last van, 1 keer eindelijk normaal ongesteld geworden volgens protocol, en daarna was ik zwanger....
Ik was gewoon te schijterig om terug te gaan de gyn! ( of huisarts) voor mijn gevoel zat het helemaal niet goed namelijk. Ik werd altijd volgens schema ongesteld, en zonder pil keurig volgens schema 1 x per 6 weken. Met die KS hebben ze geweld gebruikt om Nina eruit te krijgen en ik was ( en ben) doodsbenauwd dat er iets niet goed op zijn plek zit eigenlijk. Zal wel grotendeels verbeelding zijn in mijn hoofd, maar toch... Gelukkig moeten ze de boel nog openen in augustus  en dan hoor ik wel hoe de binnenkant er deze keer uit ziet, hahaha!
Moraal van dit verhaal: Maak je pilstrip op, wacht je menstruatie af en als het je dan nog niet lekker zit, zoek dan alsjeblieft even je HA of gyn op, hahaha! Al is het alleen maar om je gerust te stellen!

Liefs, marieke
PS: wel een raar, goor verhaal als ik het zo lees hierboven, hahaha!

Hmmm, eigenlijk geen idee. Ik heb sinds 3 mnd een Mirena en ben sinds die tijd ongesteld . Heel vervelend. Ik zou misschien nog even bellen met de huisarts. Zou ik denk ik ook moeten doen, hahaha.

Groetjes,
Nelly.

hoi,
als je het niet vertrouwd gewoon de huisarts bellen!!

en mama van dean en lynn, ik heb ook sinds 3 maanden een mirena spiraal en ben ook sinds dien ongesteld.
de mw van de echo in het zh zei dat het normaal was en best een tijdje kon duren..

groetjes Pally

Ik ben na Elize ook zeker een jaar wezen kwakkelen met mijn ongesteldheid. Ik bleef of ook ongesteld, of was na twee weken weer ongesteld. Ook niet veel, maar wel genoeg. Elke keer na vier maanden stapte ik weer over op een nieuw pil, maar dat werkte dus niet. Later werd ik onderzocht in het ziekenhuis en bleek dat de pil bij mij niet werkte........Dat schijnt zo te kunnen zijn na een zwangerschap en bevalling. Een spiraaltjes schijnt inderdaad de juiste oplossing te zijn. Mijn schoonzusje had het ook en bij haar helpt het in ieder geval wel.

Sterkte!

Groetjes Hanneke

Bedankt voor jullie reacties. Ik wacht het nog maar gewoon even af. Ik heb nl. niet het gevoel dat er echt iets is. En na Nynke heb ik er ook geen last van gehad, dus hopelijk nu ook niet....

Groetjes,
Patty

Terug
Bovenaan