Vraagje....!!!!

Hallo Moeders...

Mijn kleine kerel heeft al 3 nachten doorgeslapen van 22.00 tot 5.00 (Hoera)
Tot hoelaat slapen jullie kleintjes door en hoelaat krijgen ze de laatste fles?
Ik heb geprobeerd bij Chez om zijn laatste fles om 12 uur te geven maar het is heel raar als ik hem daarvoor wakker maak haha dan komt die gewoon weer 3 en half uur later dus ik laat hem lekker liggen na de fles van 22.00.

Ik lees het allemaal wel Groetjes Patricia.

Hoi,
als jouw kleine om 22 uur de laatste fles krijgt, dan zou ik dat gewoon zo laten. Je hoeft hem dan echt niet nog om 24 uur wakker te maken. Het ligt er natuurlijk wel aan hoeveel flessen hij dan overdag nog overhoudt.
Quinn sliep met 5 weken door van 23 tot 7 uur.
Groetjes Veerle

hoi
renske slaapt nog niet helemaal door, ze krijgt de laatste fles om 23uur en dan komt ze meestal tussen 4 en 5 uur weer.

groetjes Mieke
mama van Bryan 16mnd
mama van Renske 5weken

Yanick krijgt de borst en een ritme is ver te zoeken. Soms drinkt ie om 20:30 voor het laatst, soms om 23 uur. Soms wordt ie wakker om 2:30, soms om 4:00 (heel gek,  tijdstip van  laatste voeding heeft daar niks mee te maken, hij kan van 22:00 tot 4:00 slapen, maar ook van 23:00 tot 2:30). 's Ochtends komt ie meestal om 7:30, ongeacht wat voor nacht het was.

Ik  krijg het idee dat babies met flesoeding meer ritme hebben, klopt dat??

hoi,
boas krijgt ook rond 9 a 10 uur de laatste fles.daarna is hij te moe en als ik hem dan wakker maak word hij,net als chez,ook midden in de nacht weer wakker.boas heeft ongeveer een week van 10 tot 7/8 uur geslapen.we kwamen toen mooi op 5 flessen uit en die konden dan ook voller(180).nu word het alleen heel geleidelijk steeds vroeger.hopelijk lost dat zichzelf snel op.
groetjes kari

Hallo

Meike krijgt nu 5 flessen van 160 cc
Haar laatste fles krijgt ze meestal rond half twaalf
En dan de volgende weer rond zeven uur smorgens

Groetjes Monique

Joey gaat om half 6 slapen (in de draagzak), krijgt dan om half 8 de fles en gaat vervolgens zijn bedje in, dan maak ik hem om 23.20 wakker voor zijn laatste fles en slaapt hij vervolgens door tot ik hem tussen 07.00 en 07.30 uit zijn bedje haal voor de fles. Maar hij ligt eigenlijk dan altijd al wakker (zonder van zich te laten horen) en dan zeg ik 'Ben je al wakker? Je mag wel van je laten horen, hoor'... en dan krijg ik de mooiste glimlach die een moeder zich maar kan wensen, zo van: 'lief ben ik hè?!'

Christian sliep  al met  3 weken door van 23:00 tot ongeveer 5:00-6:00 uur (). Hij krijgt zijn laatste voeding rond 22:30 uur, maar dat gaat niet altijd makkelijk. Vaak is hij om 21:30 al in vaste slaap gevallen en moeten we hem flink "pesten" om hem nog te laten drinken.
De laatste week (is duidelijk bezig met 2e sprongetje) slaapt hij overdag meer en beter voorspelbaar (na de 3e voeding: altijd raak!) en moeten we er tussen 17:30 en 22:30 nog 3 voedingen in proppen. We zaten namelijk nog op 6 x 120 cc... En hij wordt in de ochtend later wakker, gisteren zelfs 7:00 uur.
Vandaag gaan we dus eens 5 x 150 cc proberen, dan heeft hij hopelijk de laatste fles rond 21:00-21:30 uur. Ben benieuwd.

Groetjes, Karin
Mama van Christian (8 weken)

Terug
Bovenaan